2789
عنوان

دلبند مادر.....💕💙👼🏼

76 بازدید | 4 پست

هنوز مادر نشدم، امامیدانم که خیلی دلم برای کودک نداشته ام تنگ شده.دلم لک زده برای کودکی که جای خالی اش تنها دغدغه ی زندگی ام شده.این روزهاتنها خدا میداند ومیبیندکه مادرانگی هایم راچگونه درتنهایی وخلوتم بروز میدهم.

باکودک نداشته ام راه میروم وحرف میزنم ومدام زیر لب میگویم کی ازپیش خدامی آیی؟ملاقاتت باخدا تمام نشد؟؟؟

آه نمی دانی اینجا برای نداشتنت هزار راه نرفته رامیروم تا تورا به دست آورم.میدانی فرزندم تا پای جان هم برای داشتنت رفتم.

تمام گفته ها وناگفته ها را تحمل کردم تا روزی تورا درآغوش بگیرم این روزها همه به مادرانشان هدیه می دهند ، من اماازتومی خواهم خودت رابه من هدیه کنی...!

بیاکه دیگر تاب نگاه های سنگین جماعت راندارم...!امسال هم گذشت ونیامدی ومادرنشدم.اما هیچکس نمیداند حسه مادرانگی ازتمنای وجودم لبریزشده.هیچ کس نمیداند درونم داغ نداشتنت مثل کوه آتشفشان درحاله انفجاراست.فرزندم اینجابرای داشتنت دست به هرکاری زده ام.هزاردردرامتحمل شدم.انصاف نیست کسی را که برایت این همه بی تابی میکندرابیشترازاین چشم انتظاربگذاری.

من خودم راهمین حالا مادر میدانم به خاطره حسی که برای داشتنت از وجودم لبریزشده به خاطره تمام سختی هایی که برای داشتنت از یک مادر واقعی بیشتر کشیدم.بی منت...

اما هیچکس مرا مادر خطاب نمیکند،میدانی  تاتورانداشته باشم هیچکس مرامادربه حساب نمیاورد،عزیزترین آرزویم؛بیا ورویاهایمرا سروسامان بده!


آرزوی من ، آمدن توست💕💙عزیزترین آرزویم؛ بیا و رویاهایم را سروسامان بده👼🏼 
عزیزم چند وقته منتظری؟ مشکل از چیه

هیچ مشکلی نداریم ... فقط سال اول خودم نخواستم بعدش ۲سال و نیم مریض بودم بود اونم چن ماه طول کشید ازمایشو و سونو و عکس رنگی تا ثابت کنم مشکلی ندارم ۳ساله منتظرم ولی تازه ۳ماهه اقدام کردم

آرزوی من ، آمدن توست💕💙عزیزترین آرزویم؛ بیا و رویاهایم را سروسامان بده👼🏼 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هیچ مشکلی نداریم ... فقط سال اول خودم نخواستم بعدش ۲سال و نیم مریض بودم بود اونم چن ماه طول کشید ازم ...

خب پس کلی فرصت داری ان شاءالله

زن داداش منم بدون دلیل باردار نمی شد بنده خدا پنج سال هم منتظر موند الان خدا بهش دوقلو هدیه کرده

خب پس کلی فرصت داری ان شاءالله زن داداش منم بدون دلیل باردار نمی شد بنده خدا پنج سال هم منتظر موند ...

اخی خداحفظشون کنه💙💙

آرزوی من ، آمدن توست💕💙عزیزترین آرزویم؛ بیا و رویاهایم را سروسامان بده👼🏼 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز