صبح پسرم گیر داد بریم بیرون هواهم بارون بود شوهرم گفتش بریم دوربزنیم پیاده نشیم رفتیم تو جاده یهو نمیدونیم چیشد ماشین سر خورد ترمز نگرفت رفتیم باسرعت زیاد کنار جاده وزمین گلی ماشین واینمیساد انقد جیغ زدم الانشم دستام میلرزه خداروهزار بارشکر خودمون سالمیم ولی ماشین خرج داره دم عیدی😔توروخدا دعاکنین همسرم رفته صافکار هزینش کم شه😔