محیانا مدیر استارتر عضویت: 1397/10/17 تعداد پست: 954 عنوان دستبند طلا 1252 بازدید | 47 پست بنظرتون دستبند طلا قشنگ تره یا النگو ؟ 1399/12/21 | 02:10 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
4404aylin عضویت: 1397/11/08 تعداد پست: 26740 النگوآیینه ای دوتایانهایت ۳تا دشمن یک تک تیراندازکوراست ولی دوست خیلی خوب میدونه ازکجابزنه💔💔💔💔
زهرا_ماهان عضویت: 1398/03/25 تعداد پست: 3957 من جفتش میپسندمالبته اگر النگوش زیاد نباشه و طرحش فانتزی باشه
sarigalin عضویت: 1398/07/26 تعداد پست: 28223 بسم الله😐یه هفته پیش یه نفر همین تاپیکو زده بود با همین نظرها😐🤕 به هرکس به اندازه ی ظرفیتش محبت کن🤏 لینک حذف تاپیکهای درخواستی
قرمزی63 عضویت: 1397/11/25 تعداد پست: 15159 دستبند شیک ترهولی من نمیدونم چرا خوره النگوهستم عجب حلوای قندم من😁 عجب ماه بلندم من😁
arthur عضویت: 1396/07/29 تعداد پست: 12707 بچه ها من فوبیا دارم ک دستبند اگه بخرمش گمش نکنم واسه همین دو دل شدم ک النگو بخرم .همش میگم اگه دستبند بخرم شاید باز شه وگمش کنم😄😃😃اونایی ک دستبند دارن بگن چطوریه امیدوارم هرکسی ک منتظر نی نی هستش خدا بزودی بهش یه نی نی خوشکل بده بگو آمیییین دوستان لطفا درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم ،ممنون میشم اگه سوالی دارین توی تاپیک های خودم یا خودتون ازم بپرسین 😊
محیانا مدیر استارتر عضویت: 1397/10/17 تعداد پست: 954 دستبند شیک تره ولی من نمیدونم چرا خوره النگوهستم منم یک عدد عشق النگو هستمم😅