2777
2789
عنوان

عکس هنری📸+عکس

152 بازدید | 8 پست

بنظرتون قشنگه؟آدرس پیجمو بدارم روش ضایع است؟

مارا به سخت جانی خود این گمان نبود...🙃هله دان دان هله یه دانه یه دانه💛یارم نامهربان مال آبادانه آبادانه🌱
خودتون گرفتید عکسو؟ برای پیج مذهبی بله عکس‌ خوبیه

بله ممنونم از نظرتون

مارا به سخت جانی خود این گمان نبود...🙃هله دان دان هله یه دانه یه دانه💛یارم نامهربان مال آبادانه آبادانه🌱

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اون ایه سیاه رنگی که بالا نوشتی و حذف کن خود اون تابلوی بالای در خوبه

ما آدم ها دو سبد با خودمون داریم : یکی جلومون آویزونه یکی هم پشتمون ؛ نکات مثبت و خوبی هامونو میندازیم تو سبد جلویی ، عیب هامونو تو سبد پشتی ؛ وقتی تو مسیر زندگی داریم راه میریم فقط دو چیز رو می بینیم خوبی های خودمون و عیب های نفر جلویی !
اون ایه سیاه رنگی که بالا نوشتی و حذف کن خود اون تابلوی بالای در خوبه

آخه زیاد مشخص نیس 😁

مارا به سخت جانی خود این گمان نبود...🙃هله دان دان هله یه دانه یه دانه💛یارم نامهربان مال آبادانه آبادانه🌱
آخه زیاد مشخص نیس 😁

اشکال نداره پس در هر صورت قشنگه😁

ما آدم ها دو سبد با خودمون داریم : یکی جلومون آویزونه یکی هم پشتمون ؛ نکات مثبت و خوبی هامونو میندازیم تو سبد جلویی ، عیب هامونو تو سبد پشتی ؛ وقتی تو مسیر زندگی داریم راه میریم فقط دو چیز رو می بینیم خوبی های خودمون و عیب های نفر جلویی !
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز