2777
2789
عنوان

تنها

77 بازدید | 5 پست

سلام. حالم بده احساس تنهایی میکنم. حس میکنم کسی دوسم نداره. 

من اونیم که همیشه خوبی میکنه ولی خوبی نمیبینه از آدمای اطرافم رنجورم. حتی حالم ازشون بهم میخوره. خیلی حس بدیه. 

من ن دوست دارم نه فامیل. نه حتی کسی. ک باهاش برم خرید کنم برم بیرون... 

اصن فامیل چیه فقط موقع کار دارن میان سراغ آدم. حالم از تک تکشون بهم میخوره.

دنیا واقعا پوچه 

دلم گرفته 

از کرونا لعنتی. حرفام تا حالا ب کسی نزدم. دو هفتس از خونه جایی نرفتم. درسامم رو هم تلنبار شده  و این منو بیشتر داغون میکنه. 

گفتم حرفامو اینجا بزنم شاید یکی شد بیاد باهام حرف بزنه 

سعی ارزش خودت از هر چی بیشتر باشه اونوقت فقط ب خودت فکر میکنی و هیچ وقت از رفتار دیگرون نمیرنجی اگ درس نخونی بدتر دیگرون کوچیکت میکنن اگ افسردگی بشی بدتر ازت فرار میکنن

ماهگلم دختری ازجنس طلا

منم دقیقا مثل تو هستم🙂حالم از دوست داشتنو و عشقو و هر چی هس بد شده انگار همش الکیه

   🖤🖤👋🏻     آفلاین میشم تا وقتی حالم خوب بشه  دلم طاقت غصه نداره ۱۴۰۰/۲/۳😔💔 خدایا این دفعه نه دیگه تو رو به بزرگیت قسم بزار پایدار بمونه ،یه صلوات مهمونم میکنین🙏🏻 خدا تا دوماه دیگه😭😭به بزرگی خودت قسم داغونم خودت که میدونی بنده هات نمیدونن خودشم نمیدونه😭😭😭😭التماست میکنم اقلن کاری کن اون درک کنه خدایا بزار برسیم بهم خدایا 😭😭ما مال همیم مگه نه؟؟؟؟خدایا قلبم داره منفجر میشه😭😭😭😭خدافظ تا ۱۱تیر

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز