2777
2789

😳

💗میشه اسم خوشگل موشگل برای دخترم پیشنهاد بدین؟🌸 😍🙏🏻  خودم نظرم رو آنیسا، آوینا، آنیا و کمی نیکا هست اما شوهرم میگه بارانا🤔 کدوم بهتره!؟ چقد تصمیم گرفتن سخته🥴

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ن والا کدوم ترمینال؟خبری نیس که

یه بارفرصت وشانس زندگی تواین دنیابهت داده میشه پس همیشه درلحظه حال باش ولذت ببر.هیچ آینده ای وجودنداره..اگه میخوای روحت تازه بشه ویه حالی به خودت وبدنت بدی حتما مدیتیشن کن..امتحان کن ضرر نداره...شکرگزاری تورو توبالاترین فرکانس قرارمیده پس یادت نره هرلحظه شکرگزارباشی...کمک خواسی درزمینه آرامش ونزدیکی به خدا ومدیتیشن و جهان هستی،درحدتوانم درخدمتم..دوستون دارم دوستای من❤️💙💚💜

اسمتو دیدم ی لحظه فک کردم خودم تاپیک زدم😑🤨

تیکر هدف😇🌻                                                      قشنگِ بعد شب تیره🖤روشنیِ صبح🤍                     شروع :۱۷ آذر ۱۴۰۰ روز چهارشنبه ساعت ۲۰:۵۲:۱۲💜

اینایی ک اموجی گذاشتن اصفهونین😁

ن نشنیدم

باز شوهر بی بهانه با ادایی کودکانه هیکل چون استوانه میکند غر غر به خانه یادم آید روز اول گردنش گج. دست و پا شل پیش بابا موش میشد سر خیش تا گوش می شد دختری افتاده بودم مهربان و ساده بودم نرم و نازک شاد و چابک چشمهایم همچوو آهو عطر موهایم چو شب بو می شنیدم از لب او : حرفهایی همچو جادو : من غلام خانه زادت جان دهم هر دم به یادت گر نیایی خانه ی من میگریزد روحم از تن بعد از آن گفتار زیبا خام گشتم من همانجا 😄 شد به پا جشن عروسی کیک و شام ودیده بوسی بعد از آن دیگر ندیدم هرگز آن اوقات بی غم قسمتم یک مرد جاانی اندکی لوس و روانی بی اراده همچو یابو پر خور و مغرور و پر رو هرکه کرد این دوره شوهر خاک بر سر گشت و حیران شد پشیمان شد پشیمان شد پشیمان 😂😂                     
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دعا نویس

_silver__moon | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز