2777
2789
عنوان

خیلی وابسته ام

97 بازدید | 3 پست

چهار سال پیش که عروس شدم همه بهم می گفتن شوهر دلیل هستی اما اونوقت منظورشونو متوجه نمی شدم اما بعدش فهمیدم چقدر اشتباه بوده مثل شبایی که دوس داشتم خونه خودمون باشم اما شوهرم به زور می آورد خونه مادرشوهرم؛ یا اینکه قید دوست و فامیل م همه چی رو زده بودم و با هیچکس رفت و آمد نمی کردم که شوهر کردم!! ضررش هم اینکه الان اون جایگاهی که باید پیش شوهرم ندارم مثلا حرف شنوی داشته باشه و اینکه عادت کرده من با هیچکس رفت و آمد نکنم و ...

الآنم که بچه دار شدم همه میگن بچه ات بچه ننه س و خیلی به خودت وابسته میشه و بعدا که میخوای بری سرکار اذیت میشی اما من نمی‌دونم چطوری میشه که یه بچه دو ماهه به مادر وابسته نباشه؟! کلا چی کار کنم این حالت لوس کردن عزیزانم و از طرفی آویزون شدن بهشون رو نداشته باشم؟؟؟

فعلا کروناست کاری نمیتونی بکنی اما از بعدش شروع کن کلاس ورزش رفتن کلاس آموزشی رفتن چیزی نیس که حل ...

آخه از خانواده خودم کسی نیست که کمک کنه مگه اینکه شوهرم نگه بذاره اونم یه کوچولو نیم ساعت یک ساعت

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آخه از خانواده خودم کسی نیست که کمک کنه مگه اینکه شوهرم نگه بذاره اونم یه کوچولو نیم ساعت یک ساعت

همون یه ساعت کافیه دیگه

پس کیا هستن که دارن بهت میگن بچه ات رو وابسته کردی؟

همون که این حرفو میزنه بهش بگو میشه بچه امو بزارم پیش شما برم کلاس ورزش؟؟ حتما بهش بگو که دیگه دهنشون بسته بشه

بگو آره میخوام وابسته ام نباشه اما باید کسی باشه کمکم کنه برا نگهداریش شما کمکم کن

والا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بام درست شد

aaaaa166 | 39 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز