2777
2789
عنوان

فیلم 365 روز

1485 بازدید | 37 پست

یه فیلم عین فیفتی شیدز و 365 روز یا کیلینگ سارای معرفی کنید ، دوست دارم مرد داستان جدی باشه ، یه سریا گفتن افتر رو بخون ، گفتم بچه بازیه😂😂😂😈

مهم قشنگ بودن فیلمه

فک نکنم مهم قشنگ بودنش باشه 

با اینا ک گفتی مهم یچی دیگس:|

تو دنیای من یکی بزنی 6 تا میخوری 6 تا بزنی 20 تا میخوری..خلاصه ب دریا وصله/همونیم که  هیچوقت تسلیم نشد..همینکه پدرومادرم میخندن خوشبختم/Sen büyük dünyada küçük bir kalpsin/خدایا میام گله کنم ازت..چشمم به پدرو مادرم میوفته هزار بار شکرت میکنم💙/غما هم میگذره^بیخیال رفیق.چایی بریزم؟:)/اللهم همان که میدانی♥/من بیشتر از اونی که فکر کنی زمین خوردم.ولی خب.تخس بار اومدم فقط میخندم✌/ما چون ز دری پای کشیدیم.کشیدیم/کم و کسری مرا دید ولی پیشم ماند.او رفیقی است که پای ضررم میماندY💛/از اولش خدا بوده.از اینجا به بعدشم خدا هست:)/قوی باش.خدا عاشق بچه پرروهاس😊

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


گناه اصلی رو ببین

بهت فکر میکنم هرروز،ازت دل میکنم هربار،ولی چشمات تو عکسا نمیزارن برم انگار.🖤فقط کارم شده گریه،همش دلتنگ و افسردم، یجوری تو خودم میرم خودم فکر میکنم مردم.یه گوشه بی تو میشینم، یه گوشه ماتو مبهوتم،یه روزی زیرو میشم یه بمب از جنس باروتم.

والا من دیدم اصلا خوشم نیومد

یه بیداری دقیقا عین یه کابوس،مثل گشتن تو تاریکی و بی فانوس،میچرخم تو حباب انتظار تو،مثل ماهی و تنگ و وهم اقیانوس....زندگیم سوخت ...جسد آرزوهام مونده روی دستم...خوشبحالت زندگی کردی💔ولی من نه نتونستم😔
😂😂😂😂😂😂ارع  نکته داشت


😂😂  

تو دنیای من یکی بزنی 6 تا میخوری 6 تا بزنی 20 تا میخوری..خلاصه ب دریا وصله/همونیم که  هیچوقت تسلیم نشد..همینکه پدرومادرم میخندن خوشبختم/Sen büyük dünyada küçük bir kalpsin/خدایا میام گله کنم ازت..چشمم به پدرو مادرم میوفته هزار بار شکرت میکنم💙/غما هم میگذره^بیخیال رفیق.چایی بریزم؟:)/اللهم همان که میدانی♥/من بیشتر از اونی که فکر کنی زمین خوردم.ولی خب.تخس بار اومدم فقط میخندم✌/ما چون ز دری پای کشیدیم.کشیدیم/کم و کسری مرا دید ولی پیشم ماند.او رفیقی است که پای ضررم میماندY💛/از اولش خدا بوده.از اینجا به بعدشم خدا هست:)/قوی باش.خدا عاشق بچه پرروهاس😊

فیلم گناه اصلی

هروقت دلم میگرفت دردلامو به یکی میگفتم الان دلم ازهمون یه نفر گرفته اینو به کی بگم؟؟؟                        کاش یه نفر بود که منو دلتنگیامو درک میکرد                 یکی که فقط مال من بود و بس..‌‌.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز