2789
عنوان

نی‌نی سایتی ها لطفا توی زندگی دهه هشتادی ها دخالت نکنین

| مشاهده متن کامل بحث + 2588 بازدید | 188 پست

من شاگرد دهه هشتادی داشتم بچه های دوست داشتنی ای هستن البته تو فاز درس و هنر بودن نه ازدواج اینا ... شاد و پرانرژی و رها هستن این خیلی خوبه فقط یه مقدار هول هستن یعنی فکر میکنن که میدونن اما نمیدونن ، یعنی باید زمان بگذرونن تا عمیق بشن ... یه مقدار هم رک هستن یعنی باید یاد بگیرن ترمز کنن و دایره ی واژگان رو ببرن بالا ولی در کل بچه های دوست داشتنی و خوبی بودن بقیه ی چیزا به خاطر تغییر زمان و خانواده و لنگ زدن همیشگی اموزش پرورش هست

همه شبیه هم نیستن اینایی که من دیدم دغدغه ی اجتماعی داشتن و این خیلی خوبه

ته دلتون آروم🌹 تاپیکم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه کامل نشده بود این حرفا از کجام درمیومد:) خرازوشکر حتی اگه کاملم نشده باسه یاد گرفتم هیچوقت کسی ...

🤣🤣🤣🤣تظاهر کربنات عالیه بچه رو چه به این حرفا بزا یکم بزرگتر شی درک کنی بعد دهن وا کنی حرفربزنی

کاش مودب تر باشی ادما با هم فرق دارن خیلیا تعبیرشون از خوشبختی داشتن فقط شوهر نیست دید ادما متفاوته همونطور که اونا نباید شما رو زیر سوال ببرن که اوج خوشبختیش شوهر کردنه شما هم نباید اونا رو زیر سوال ببرید

کسی که جرات دست زدن به خار را ندارد هرگز نباید ارزوی داشتن گل سرخ را داشته باشد💕

اگه انقدر ادعای ادبت میشه هی نگو شما همه 

اگه همه ی دهه هشتادیا مثل هم نیستن که شکی هم توش نیست همه ی سی یا چهل ساله ها هم مثل هم نیستن

ادب#  

یه بیداری دقیقا عین یه کابوس،مثل گشتن تو تاریکی و بی فانوس،میچرخم تو حباب انتظار تو،مثل ماهی و تنگ و وهم اقیانوس....زندگیم سوخت ...جسد آرزوهام مونده روی دستم...خوشبحالت زندگی کردی💔ولی من نه نتونستم😔
عزیزم یک دهه هشتادی الان باید 19 سالش باشه بعد شما چجوری درس تو نو کامل خوندین

والا طرف دکترا داره سرشو میندازه پایین توچهل سالگی میگه بازم دوست دارم ادانه بدم

یه بیداری دقیقا عین یه کابوس،مثل گشتن تو تاریکی و بی فانوس،میچرخم تو حباب انتظار تو،مثل ماهی و تنگ و وهم اقیانوس....زندگیم سوخت ...جسد آرزوهام مونده روی دستم...خوشبحالت زندگی کردی💔ولی من نه نتونستم😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز