مجرد و ناکام بمیر ولی نسل فقیر تحویل جامعه نده. بار کج به مقصد رسید... دل به دل راه نداشت... اتفاقا پول هم خوشبختی آورد.... این است دنیای ما:) w ww.goftino.com/c/BVamgS فاصله رو بردار پیام بده😐تاپیک های سال 99 و 1400 رو گردن نمیگیرم :/
انقد خوب باش اگه کسی تورو ترک کرد به خودش ظلم کرده باشه🖤🤟🏻 من رو تو تایپک های چالش و خنده تگ کنید 😌اگه دیدید تو تایپک های منفی هستم شهید کردنم برایتان حلال 😐
آدمک اخر دنیاست بخند آدمک مرگ همینجاست بخند دستخطی ک توروعاشق کرد شوخی کاغذی ماست بخند آدمک خرنشوی گریه کنی کل دنیاسراب است بخند آن خدا که بزرگش خواندی بخدا مث تو تنهاست بخند:)🐥💛
جوانه میزنم 🌱به روی زخم بر تنم فقط به حکم بودنم ک من زنم،زنم،زنم،...چو هم صدا شویم و پا به پای هم رویم و دست به دست هم دهیم و از ستم رها شویم،🤍جهان دیگری بسازیم از برابری به هم دلی و خواهری جهان شاد و بهتری، نه سنگ و سارها،نه پای چوبه دارها نه گریه های بارها،نه ننگ و عارهاا..جهان دیگری بسازیم از برابری به هم دلی و خواهری جهان شاد و بهتری😍😍😍❤❤❤
عمو تهرونمون دیگ شیری شدع دلم ع مردم شیری پرع رفتارشون همع شیری طورع یکی میخاد اعصابمو شیری کنع انها ب من خندیدن چون متفاوت بودم من ب انها خندیدم چون همع مث هم بودن من حقیقتا رو میگم ب من چ حقیقتا تو جامع فحشع تنهایی عشقع وقتی خودمو دارم بقیع رو میخام چیکار? بعضی چیزا از بیرون سفیدع از درون سیا بعضیا يه جوري اصرار دارن که بايد بچشون پسر بشه، انگار سلسلهی پادشاهيش بدون پسر منقرض ميشه