2777
2789
عنوان

ناراحتی

35 بازدید | 1 پست

سلام خوبید .. دلم خیلی گرفته مادرم مریض   بعد باهمسرم درد دل میکنم  میگه چیزی نیست توهم خودتو مسخره کردی همش نگران خیلی برمیخوره حرفش . بهم  مادرخودش یه چیزیش میشه زمین اسمان بهم میزنه 

عزیزم انشاالله حال مادرت هرچه زودتر خوب بشه راست میگی بعضی مردادرک نمیکنن که بعضی حرفا رو چه موقع بزنن

خنده داره که باید برای دکترووکیل شدن آموزش ببینی ولی برای پدرو مادرشدن نه !هرهالویی میتواند پدرومادربشه حتی لازم نیست تویه سمینار یه روزه شرکت کنه...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792