2777
2789
عنوان

تعبیرخواب

63 بازدید | 4 پست

دوستان کسی تعبیرخواب بلده اینجا خوذهش میکنم کمکم کنید، اقام یه دوست قدیمی داشت رابطمون خیلی خیلی خوب بود الان چندسالی هست ازشون خبرنداریم دوستش بیماری اعصاب داشت،ماه قبل خوابشودید خیلی داغون بود طوری که بازن وبچش گدایی میکرد، لباسای پاره چندشب بعدش من خوابشون ودیدم دقیقا همینجوری دوباره الان بعدنمازصبح اقام میگه خواب زنش ودیدم ازتویه خانه خرابه امده بیرون بالباسای پاره کسی میدونه یعنی چی شماره تماسشو هم گم کردیم 

سلام 

من تعبیر بلد نیستم ولی میگن ادم باید خودش اون چیزیو کـ دیده خوب تعبیر کنه،انشالله کـ هم بـ خیر شما باشه هم اونا ابجی جون،سعی کن بـ چیزای خوب فکر کنی

♥ لا إِلٰهَ إِلّا أَنتَ سُبْحانَڬَ إِنِّي ڪُنتُ مِنَ الظَّالمِینْ ♥

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حتما وضعشون توپ شده یا افتاده به بدبختی ...شاید کمکی از دست شما بربیاد یجوری ردی تماسی ادرسی به دست ...

نمیدونم چطوری پیداکنم مستاجربودن شمارش هم پاک شده چراهمش خوابشون ومیبینم دیگه اقام صبحی کلافه شده 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز