2777
2789

پسر چون محدودیت نداشتم الان خیلی محدودم از همه لحاظ 

💌خدایا توکه تنهایی با کی حرف میزنی که اینقدر آرومی ////متنفرم از زندگیم از تک تک لحظاتش از تموم استرس هام از همه ترس هام 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دختر بودن رو خیلی دوست دارم ولی متاسفانه با این محدودیتها و مشکلات جامعه ترجیح میدم پسر باشم




یکی از بدترین جامعه ها جامعه ای هستش که توش دخترها ارزوی پسر بودن بکنن🚶‍♀️

به امضام نگاه نکن    میگم نگا نکن  میخوابونم دهنتا   میگم برو امضا بعدی  برو دیگه اهههه  عجب آدمی هستیا   بروو  حالا چرا بین این همه امضا به امضای من زل زدی کلک  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ 

سلام سعی کنیم ادم خوبی باشیم و همیشه زندگی رو برای خودمون و محیط پیرامونمون قشنگ کنیم بهتره تا به این فکر کنیم که پسر باشیم بهتر بود یا دختر

اللهم عجل لولیک الفرج ان شاءالله الهی آمین

دختر بودم چون با این که خانومم همیشه طوری که دلم خواسته زندگی کردم و همیشه اعتماد به نفس داشتم. 

عاشق همسر و دخترمم. مودبم و از بی ادبا خوشم نمیادو حتی الامکان سعی میکنم دلی رو نشکنم. خدایا خودمو و زندگیمو دست خودت میسپورم...نگهدارمون باش
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز