بیهتر مدیر استارتر عضویت: 1396/06/26 تعداد پست: 17632 عنوان خیلی دپرسم 109 بازدید | 4 پست همه بچه خنگای دانشگاه ادامه تحصیل دادن من ک از همه بهتر بودم نرفتم. حالم از خودم بهم میخوره. خواهرامم گاهی با اکانت من تاپیک میزنن 🤗 1399/12/11 | 22:46 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ژیناگلمن عضویت: 1398/12/13 تعداد پست: 206794 چرا نرفتی وای از گرد ســم تازه خر خریده ها!!! وقتی با من حرف میزنی رفتار ارزونتو بزار توی جیبت:)
sarv70 عضویت: 1399/12/11 تعداد پست: 1886 دپرس نباش اراده کن تو هم برو همین که به این نتیجه رسیدی لیاقتت بیشتر از اون بچه خنگاست به قول خودتون این خودش ی تلنگر و انگیزه هست گر چه چون سرو تماشاگه اهل نظرم از جهان جز گره دل ثمری نیست مرا