2777
2789
چه مارکی خوبه؟این که زدم پیکر بود بنظرم اصلا خوب نبود

اصلا اسمشو نشنیدمو ندیدم 

نمیدونم تنوع اسمی زیاده مارک خوب بخر خارجی 

علائم داری؟

دارو مصرف کردی؟

بعد از ٨سال خدا بهم يه كنجد داد،ميشه براي سلامتيش صلوات بفرستي🥺💜دوباره لطف خدا شامل حالم شد یه پسر دیگه بهم داد نتیجه تمام صبوری هام با فاصله سنی ۲سال 😍وقتی پسر دومی ۲ماهش بود فهمیدم ام اس دارم لطفا برای سلامتیم صلوات بفرست خواهرکم🥹🤍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

براچی خراب بوده یعنی تاریخ انقضا هم داشت اخه

نمیدونم بعضیاشون اشکال دارن 

اگه منفی باشه باید یه خط قرمز شه . وقتی هیچ علامتی نشون نده حتما مشکلی داره بی بی چکت  ‌.من مدیکور استفاده کردم زیر دو دقیقه مثبت شد

زندگی اونجور که میخواستم پیش نرفت اما😞..منتظر معجزه هستم😇..دعا کنین معجزه ی زندگیم اتفاق بیفته..متاهلم😊
اصلا اسمشو نشنیدمو ندیدم  نمیدونم تنوع اسمی زیاده مارک خوب بخر خارجی  علائم داری؟ دارو ...

ن دارو اصلا فقط فرص های اسد فولیک که سه ماه قبل بارداری باید خورد دارم مصرف میکنم که دیگه دارن تموم میشن.علائمم سینه هام درد میکنه زیر دلم گاهی درد میگیره و اینکه خیلی ترشح آبکی دارم فقط درحال عوض کردن لباس زیرم هستم از بس خیس میشه تند تند

ن دارو اصلا فقط فرص های اسد فولیک که سه ماه قبل بارداری باید خورد دارم مصرف میکنم که دیگه دارن تموم ...

ان شاءالله بارداري عزیزم🤗

 من صبح بی بی چک نزدم . بعد از ناهار که دوساعت خوابیدم و بیدار شدم ، بی بی زدم دوخط قرمز نشون دادمیتونی بعدازظهر هم بزنی اگه تا فردا نمیتونی صبر کنی

زندگی اونجور که میخواستم پیش نرفت اما😞..منتظر معجزه هستم😇..دعا کنین معجزه ی زندگیم اتفاق بیفته..متاهلم😊
اره بعداز ظهر میرم مارک مدیکور میگیرم میزنم

محض احتیاط اینبار دوتا مارک مختلف بگیر

زندگی اونجور که میخواستم پیش نرفت اما😞..منتظر معجزه هستم😇..دعا کنین معجزه ی زندگیم اتفاق بیفته..متاهلم😊
خب شانس ندارم دیگه بعد ۸روز تست میزنم اینم باید خراب باشه این بدشانسی دیگه

وا خودت باید دوتا تست میخریدی 😑😑کلا مثبتم که بشه باید دوتا یکی امروز یکی فردا بزنی که اولی مطمئن بشی مثبت کاذب نباشه 

چیزی به اسم شانس وجود نداره انرژی که به خودت میدی اتفاقاتو برات رقم میزنه از مدل صحبتت کاملا مشخصه غیر از انرژی منفی هیچ چیزی به خودت نمیدی بابا یکم مثبت فکر کن عه

وا خودت باید دوتا تست میخریدی 😑😑کلا مثبتم که بشه باید دوتا یکی امروز یکی فردا بزنی که اولی مطمئن ب ...

دقیقا بیشتریا اینو بهم میگن من از دوران مجردی همیشه ی حسی بهم میگفت من باردار نمیشم حالاهم که وقتش رسیده همون ذهنیت رو دارم و میگم بچه دار نمیشم هیچ امیدی هم ندارم حتی ی گاهی میشینم گریه میکنم میگم خدابه من نمیده مامانم انقدر چیز میگه بهم که .الانم ۸روزه عقب انداختم سابقه نداشتم ولی بازم میگم چیزی نیس و پریود میشم همش منفی فکر میکنم نمیدونم چرا

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792