2777
2789
عنوان

بارداری

496 بازدید | 15 پست

من با ای وی اف باردار شدم الان 6 هفته هستم تا هفته 4 آمپول پروژسترون روزی دوتا زدم دکتر بجای آمپول بهم شیاف سیکلوژست 400 داده شیاف که گذاشتم لکه بینی و خونریزی داشتم دکتر دوباره برام آمپول پروژسترون نوشت همراه با روزی دوتا شیاف خوب شده بودم از دیشب دوباره لکه بینی دارم دوروز پیش سونو رفتم جنین تشکیل شده بود ولی قلب هنوز تشکیل نشده از لکه بینی عاجز شدم لکه صورتی و قرمز هست لطفا هرکس راه حلی داره راهنمایی کنه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خداروشکر,خداحفظش کنه برات ببخشید جنین اهدایی گرفتن...چون منم شیراز میخوام جنین اهدایی بگیرم

بله بیمارستان مادرو کودک البته بار چهارم مثبت شدم از سه رابط جداگانه جنین اهدایی گرفتم 

بله بیمارستان مادرو کودک البته بار چهارم مثبت شدم از سه رابط جداگانه جنین اهدایی گرفتم 

ما رفتیم مادر و کودک گفتن خودتون یه زوج بیارین...دیگه جور نشد رفتیم دکتر رستمی خودشون با رابط بهمون جنین دادن,,,شما طرف رو میشناسین

الان حس و حالتون چطوره که باردارین...ببخشید خیلی سوال کردم 

من فقط یه بار دیدمشون الان هم راضی هستم خداروشکر نتیجه داد

الان دیگه مادر و کودک هم رابط دارن من یه بار هم از کلینیک رستمی از رابط گرفتم ولی اصلا جنین های خوبی بهم نداد انتقال هم دادم نگرفت 

الان دیگه مادر و کودک هم رابط دارن من یه بار هم از کلینیک رستمی از رابط گرفتم ولی اصلا جنین های خوبی ...

چه مشکلی داشتین که از انتقال و جنین اهدایی استفاده کردین

                حس من به نی نی سایت، به ترتیب😉
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز