من با ای وی اف باردار شدم الان 6 هفته هستم تا هفته 4 آمپول پروژسترون روزی دوتا زدم دکتر بجای آمپول بهم شیاف سیکلوژست 400 داده شیاف که گذاشتم لکه بینی و خونریزی داشتم دکتر دوباره برام آمپول پروژسترون نوشت همراه با روزی دوتا شیاف خوب شده بودم از دیشب دوباره لکه بینی دارم دوروز پیش سونو رفتم جنین تشکیل شده بود ولی قلب هنوز تشکیل نشده از لکه بینی عاجز شدم لکه صورتی و قرمز هست لطفا هرکس راه حلی داره راهنمایی کنه
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.