2789

من نمیفهمم چرا همه گیر دادن به حسابداری

بابا من حسابداری خوندم با نمره های عالی درسم تموم شد کار ندارم، بیکارم .......

هرکسیم میبینم داره حسابداری میخونه به امید بازارکارش ، بخدا هم من و همه دوستام بیکاریم

وزن اولیه ۶۸.۸۰۰ ، ماهی دو کیلو کاهش با رعایت و کم خوری و کالری شماری (بدون ورزش)، وزن فعلی بعد از ۷ ماه ، ۵۴.۴۰۰    تو زندگی اگه درست موندن و به موقع رفتن رو یاد بگیری همیشه محترمی 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ینی اوضاع حسابداری انقد خراب شده؟

بله ، میدونی چرا؟؟؟ چون همه گفتن بازرکارش خوبه و شغل خیلی زیاد پیدا میشه براش همه اومدن حسابداری خوندن، تو کلاسامون پنجاه نفری مینشستن بازم هر روز دانش آموز اضافه میشد همشونم میگفتن بخاطر بازارکارش اومدیم این رشته حالاهم همشون بیکارن

از اون همه آدم که حسابداری خوندن فقط چندتاشون کار پیدا کردن اونم به زور ، سه ماه بدون حقوق کارکردن تا مدیر عامل قبولشون کرد

نیست ، کار پیدا نمیشه ، الان هر شرکتی میری خود مدیرا حسابداریشو انجام میدن تا کسیو نیارن بخوان بهش حقوق بدن

من که عمرم تلف شد میرفتم مهندسی یا دبیری الان سر کار بودم

وزن اولیه ۶۸.۸۰۰ ، ماهی دو کیلو کاهش با رعایت و کم خوری و کالری شماری (بدون ورزش)، وزن فعلی بعد از ۷ ماه ، ۵۴.۴۰۰    تو زندگی اگه درست موندن و به موقع رفتن رو یاد بگیری همیشه محترمی 
بله ، میدونی چرا؟؟؟ چون همه گفتن بازرکارش خوبه و شغل خیلی زیاد پیدا میشه براش همه اومدن حسابداری خون ...

ایشالا که زودتر یه کاری پیدا کنی عزیزم

واقعا سخته همش بخونی کار نباشه

ریاضی بهتر از همست 

قبولیش راحتتره تعدادشون کمتره .   دبیری .  اموزش ابتدایی . برنامه نویسی . دیزاین و طراحی داخلی 

اینا رشته های خوبین از انسانی و تجربی و حسابداری خیلیی بهتره

‏چیز پیش‌پا افتاده‌ای ما را تسلا می‌دهد زیرا چیز پیش‌پا‌ افتاده‌ای ما را آزار می‌دهد
من نمیفهمم چرا همه گیر دادن به حسابداری بابا من حسابداری خوندم با نمره های عالی درسم تموم شد کار ند ...

خب چرا بیکاری

اینهمه اگهی تو دیوار هست 

شاید حقوق بالا مد نظرته 

باید از کم شروع کنی یا حتی کاراموز بشی ی مدت

خب چرا بیکاری اینهمه اگهی تو دیوار هست  شاید حقوق بالا مد نظرته  باید از کم شروع کنی یا ...

تابستون کارآموز بودم وقتی دوره ی کار آموزیم تموم شد رئیس اون شرکت آشناشو آورد و منو اخراج کردن

حقوق بالا نمیخوام ، حتی توی دیوار هم زنگ میزنم میگن باهاتون تماس میگیرم آخرش هیچی، زنگ نمیزنن

رفتم تهران ، خودم کرج زندگی میکنم ، همه چیز اوکی شده بود یهو مدیره گفت نه چون محل زندگیتون دوره نمیتونیم قبول کنیم ، تا بیای سر کارت خسته شدی لابد نمیتونی درست انجام بدی

خب همه جا شده پارتی بازی ، خدا باعث و بانیشو لعنت کنه

فقط من نیستم ، کلی حسابدار بیکار هست ، ولی یجا میبینی طرف آشناشو بدون مدرک و تحصیلات میبره سر کار

وزن اولیه ۶۸.۸۰۰ ، ماهی دو کیلو کاهش با رعایت و کم خوری و کالری شماری (بدون ورزش)، وزن فعلی بعد از ۷ ماه ، ۵۴.۴۰۰    تو زندگی اگه درست موندن و به موقع رفتن رو یاد بگیری همیشه محترمی 
تابستون کارآموز بودم وقتی دوره ی کار آموزیم تموم شد رئیس اون شرکت آشناشو آورد و منو اخراج کردن حقوق ...

ناامید نشو بگرد ان شاالله پیدا میشه الان همون کارآموزی برات سابقه کار حساب میشه

ناامید نشو بگرد ان شاالله پیدا میشه الان همون کارآموزی برات سابقه کار حساب میشه

میگردم ،

میخوام برم سراغ دبیری ، آزمون بدم حداقل دبیر حسابداری شم

اگه نشد انقدرررر کارآموزی میرم تا شانسم یه جا بگیرن خیالم راحت شه

مرسی عزیزم❤

وزن اولیه ۶۸.۸۰۰ ، ماهی دو کیلو کاهش با رعایت و کم خوری و کالری شماری (بدون ورزش)، وزن فعلی بعد از ۷ ماه ، ۵۴.۴۰۰    تو زندگی اگه درست موندن و به موقع رفتن رو یاد بگیری همیشه محترمی 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز