2777
2789
عنوان

پسر ۶ساله ام.....

176 بازدید | 15 پست

خیلی شر و شیطونه و پر انرژی بنظرتون چ کلاسی مناسبه ببرمش ورزشی یا هوشی کلا راهنماییم کنید چیکار کنم ک بچم پیشرفت داشته باشه 

ممنون

ولی منطقش این بود ،بین شانس ،پول و قیافه حداقل یکیشون داشته باشم...⁦☹️⁩

رزمی

تیکر هدف😇🌻                                                      قشنگِ بعد شب تیره🖤روشنیِ صبح🤍                     شروع :۱۷ آذر ۱۴۰۰ روز چهارشنبه ساعت ۲۰:۵۲:۱۲💜

والا تو این کرونا انگلیسی نمیدونم چی پیشنهاد بدم

برای سلامتی و تعجیل ظهور آقامون...حضرت عشق.... مهدی فاطمه صلوات.....شمایی که میخونی..🤨 تویی که دعات میگیره و ما خونه خریدیم از دعای خیرت،واسه سلامتی پسرم هم دعا کن😔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نشستن تو خونه

🤭

برای سلامتی و تعجیل ظهور آقامون...حضرت عشق.... مهدی فاطمه صلوات.....شمایی که میخونی..🤨 تویی که دعات میگیره و ما خونه خریدیم از دعای خیرت،واسه سلامتی پسرم هم دعا کن😔

[QUOTE=178557210]والا تو این کرونا انگلیسی نمیدونم چی پیشنهاد بدم[/Q حالا شما بدون در نظر گرفتن کرونا پیشنهاد بدین دوست عزیز احتیاج ب راهنمایی دارم 

ولی منطقش این بود ،بین شانس ،پول و قیافه حداقل یکیشون داشته باشم...⁦☹️⁩
منظورتون کاراته اس؟

آره همچین چیزایی

کاراته تکواندو بکس

کنگ فو نینجا

تیکر هدف😇🌻                                                      قشنگِ بعد شب تیره🖤روشنیِ صبح🤍                     شروع :۱۷ آذر ۱۴۰۰ روز چهارشنبه ساعت ۲۰:۵۲:۱۲💜

فوتبال هم خوبه

تیکر هدف😇🌻                                                      قشنگِ بعد شب تیره🖤روشنیِ صبح🤍                     شروع :۱۷ آذر ۱۴۰۰ روز چهارشنبه ساعت ۲۰:۵۲:۱۲💜

رباتیک بهترین پیشنهاد برای بچه ها با انرژی بالاست ، کاملا فکریه و باعث میشه تمام انرژی و تمرکزشون بره برای ساخت ربات ، اگر علاقه داشته باشه خیلی جای پیشرفت داره 

فکر کنم بتونی جایی بصورت مجازی هم اسمش بنویسی 

تو یادت نیست ولی من خوب به یاد دارمبرای داشتنت  دلی  را به دریا زدمکه از آب می ترسید
[QUOTE=178557210]والا تو این کرونا انگلیسی نمیدونم چی پیشنهاد بدم[/Q حالا شما بدون در نظر گرفتن کرون ...

خب بدون درنظر گرفتن این مورد قطعا کلاس ورزشی... تا انرژیش تخلیه بشه

برای سلامتی و تعجیل ظهور آقامون...حضرت عشق.... مهدی فاطمه صلوات.....شمایی که میخونی..🤨 تویی که دعات میگیره و ما خونه خریدیم از دعای خیرت،واسه سلامتی پسرم هم دعا کن😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز