2777
2789
عنوان

فرزند خواندگی

92 بازدید | 15 پست

نظرتون در این مورد چیه؟

چند دقیقه قبل یه آگهی دیدم که دوتا بچه یکی 5ساله و یکی6ماهه پدر و مادرشون در اثر کرونا از دنیا رفتن و خالشون دنبال سرپرست براشون می گرده که نفرستنشون پرورشگاه. از اون لحظه نمی تونم جلوی اشکامو بگیرم. خیلی دوست داشتم که می تونستم سرپرستی نه صرفا این دو بچه بلکه هر بچه ای با چنین شرایطی رو قبول کنم. اما به نظرم خیلی کار سختیه و خیلی امتحان بزرگی میتونه باشه برای کسی که چنین چیزیو قبول میکنه. نظر شما چیه؟

من دلم میخواد و قبول میکنم 

چه قدر اون بچه ها خوشحال میشن 

البته با یه سری شرط و شروط برای خاله هاش و ....

گروهی توی ایتا هست در خصوص مشکلات چشمی مثل کلوبوم لرزش میکروفتا ......در صورت تمایل درخواست دوستی بدبد. اگر درخواست دوستی همه رو میپذیرم بدلیل همین امضامه. امیدوارم قابل درک باشه . آقایون محترم لطفا بیجهت درخواست دوستی ندید . از این به بعد اسکرین میگیرم و برای نی نی یار میفرستم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مثل اینکه فقط یه خاله دارن که شوهرش راضی نمیشه که نگهشون دارن

الهی بگردم. باز۶ ماهه زود اخت میشه و خاطره ایی نداره. ولی بچه ۵ ساله خیلی اذیت میشه.😔😔

دارم وسایلمو میفروشم. عکس همه رو تو پیج گذاشتم.اگه خواستی یه نگاه بنداز شاید چیزی احتیاج داشتی.😘😘 mohajerat_forush
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز