2777
2789
عنوان

حساس شدم؟

212 بازدید | 14 پست

دوست شوهرم میخواد ازدواج کنه کلا شوهرم و دوستش مثل برادرن..دوست شوهرم رفته از دختره خاستگاری کرده و اومده برا شوهرم تعریف کرده شوهرمم برا من تعریف کرد.. تا اینجاش مشکلی نیس تنها مشکل من اینکه خیلی با آب و تاب از دختره تعریف میکنه مثلا میگفت دختره قرمزززز شده بود و خجالت کشیده بود و خیلی دختر خوبیه خیلی عالیه و همینا..خیلی حساس شدم خیلی اذیت میشم میدونم اینا چیز بدی نیس ولی هرجا میریم من ترس اینو دارم که شوهرم از خانوما تعریف زیادی بکنه مثلا همین خانم میشه ذختر خاله ی دوست شوهرم ما هم خونه پدرشون بودیم همه سر سفره بودیم وقتی داشتیم برمیگشتیم تو راه برگشت شوهرم میگفت این دختره به درد دوستم نمیخوره خیلی پررو هستن و رکه..من از این توجهش اذیت میشم چون خودمم انقد به دختره دقت نکردم با اینکه کنارش بودم بعد شوهرم همه صفات اخلاقشو میگفت.. بنظرتون چیکار کنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شما زیادی حساسی

علی؟!!!!!                                                                           همسر عزیزتر از جانم💖 خداروشکر میکنم که تورو با من آشنا کرد.. خداروشکر میکنم که همسرم شدی و دنیامو زیباتر کردی.. خداروشکر میکنم که بابای پسرم تو هستی👶💗یادمه اولین‌بار که منو دیدی گفتی میخوام خانوم خونم باشی و من باورت نکردم..تورو از خودم روندم💔 ولی الان پنج ساله که خانوم خونتم و بابتش هزاران بار خداوند رو شکر میکنم💋بمونی برام مرد بی نظیر من🤴👸💞💞💞
الکی حساس شدی نمیشه ک اون از هیچ جنس مخالفی حرف نزنه😐

نه عزیزم منظورم این نیست منظور من اینکه زیادی دقت میکنه یه چیزای خیلی ریزی رو میگه که اصلا من خودم متوجهش نشده بودم 

منم خیلی حساسم ولی نه به اندازه تو😁😁شوهر منم همینجوریه.البته بعضی اوقات.مثلا داریم فیلم میبینیم میگه نگا بندسوتینش معلومه.یا مثل زنا نظر میده😁😁برام مهم نیس چون یکی بهم گفت اصلااا حساسیتتو بهش نشون نده

وزن اولیه:۹۴😢‌هدف :۶۵🏅 وزن الان:۸۱😢 👈۷۹/۹۰۰🔓    همه چیزو سپردم به خدا... 
منم خیلی حساسم ولی نه به اندازه تو😁😁شوهر منم همینجوریه.البته بعضی اوقات.مثلا داریم فیلم میبینیم می ...

منم دوس دارم برام مهم نباشه ولی خیلی سخته نمیتونم انگار اصلا منو نمیبینه یجوری از بقیه تعریف میکنه

منم دوس دارم برام مهم نباشه ولی خیلی سخته نمیتونم انگار اصلا منو نمیبینه یجوری از بقیه تعریف میکنه

من اوائل عروسی دیگه بیش از حد حساس بودم متاسفانه کاری کردم خیلی مخفی کار شد.همش گوشیشو چک میکردم .همش گیر میدادم.اما فکر میکنم همه اینا از روی بیکاری بود .ازصبح تا شب تو خونه بودم فکرای بیخود میکردم.الان سر خودمو گرم کردم با کلاسای مختلف اصلا وقتشو ندارم فکرای چرت و پرت کنم.

ولی البته بیچاره دیده من حساسم خودشم حواسش هست.

اما من به دوستام میگم میبینم خیلی اوکی هستن میگن ولش کن مَردن دیگه  ما ک زنیم بدتریم.

وزن اولیه:۹۴😢‌هدف :۶۵🏅 وزن الان:۸۱😢 👈۷۹/۹۰۰🔓    همه چیزو سپردم به خدا... 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز