2777
2789
عنوان

نشد☹️

76 بازدید | 5 پست

یه کاری بود خیلی دوس داشتم اوکی شه محیط کارش خییلی سالم بود 

ولی ساعت کارش از 2 تا 9 شبه خانوادم نزاشتن گفتن اون ساعت از شب خطرناکه

کاش تا 7 بود😓😓😓

خوشحال بودم دستم میره تو جیب خودم

خیلی حیف شد

عاشق را برعکس کنی...میشود قشاع...! دهخدا را میشناسی؟! لغت نامه اش را باز کردم... معنی قشاع:دردی ک درمان ندارد...!🙃

عاشق هودی زردم😍

من یه مامان افسرده بودم ولی از وقتی که دخترم خندید دیگه شادم😊 من عاشق پیشرفتم😍 عاااشق هیجان😍 عاااشق شیرینی پزی😍 دوست دارم زبانم فول شه😍 رانندگیم حرفه ای شه😎😛 عاااشق کمک کردن به بقیه ام😍 من خیییلی آرزوها دارم😀 من به همش میرسم چون شااادم، حالا تویی که اینارو خوندی یه لبخند گشاااد بزن😉 آفرین الان خوشکلتر شدی😀😚❤بخند عزیزم فراموووش شه دردات😊

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز