2777
2789

همیشه سعی کن با چیزاییکه فکر می کنی نقایص و نقطه ضعفتان محسوب می شود دوست شوید اینطوری از داشتن آنها احساس خجالت نمیکنید

عمری  که عجل در پی آن میتازد *********هرکس غم دنیا بخورد میبازد   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام به کمکتون نیاز دارم

تابستون بود بارون میومد من زیر درخت نارنج توی حیاط خونه پدری نشسته بودم بوی نم بارون و بوی درخت نارنج تمام وجودمو پر از عطر خوشبختی کرده بود من دختر همون بارونیم که بعدازظهر تابستون اون سال میبارید

آدمی که با نقاط ضعف و  مشکلاتش رفیق میشه هیچوقت ابایی از مسخره شدن و اینکه دیگران در موردش چی میگن و چه نظری دارن نداره و این خودش منجر به اعتماد به نفس کامل میشه و شخصی که اعتماد به نفس داره از شکست خوردن نمیترسه پس هیچوقت استرس نداره و این یعنی آرامش همیشگی و پایدار

عمری  که عجل در پی آن میتازد *********هرکس غم دنیا بخورد میبازد   
سلام بفرمایید چه کمکی از دستم برمیاد درخدمتم

منم از همسرم خیانت دیدم خیلی دردناک بود روزهای سختی بود همسرم میگه کاری میکنم تا فراموش کنی و به هرچیزی بخوای میرسونمت اما من دیگه دوستش ندارم احساس میکنم دروغگو و دیگه نمیتونم باورش کنم شرایط جدایی هم در حال حاضر ندارم بنظر شما میشه بهش اعتماد کنم میترسم دوباره قلبمو بشکنه😢

تابستون بود بارون میومد من زیر درخت نارنج توی حیاط خونه پدری نشسته بودم بوی نم بارون و بوی درخت نارنج تمام وجودمو پر از عطر خوشبختی کرده بود من دختر همون بارونیم که بعدازظهر تابستون اون سال میبارید
منم از همسرم خیانت دیدم خیلی دردناک بود روزهای سختی بود همسرم میگه کاری میکنم تا فراموش کنی و به هرچ ...

سلام 

اول بگو کی این خیانت دیدی یعنی قضیه برای چند وقت پیشه دوم خیانتش در چه حد بوده فقط صحبت میکرده یا نه خیانت جنسی بوده و اگر جنسی بوده از کجا فهمیدی یعنی چطور فهمیدی که ارتباط جنسی داشته با طرفش

عمری  که عجل در پی آن میتازد *********هرکس غم دنیا بخورد میبازد   
سلام  اول بگو کی این خیانت دیدی یعنی قضیه برای چند وقت پیشه دوم خیانتش در چه حد بوده فقط صحبت ...

قضیه برای دوسال پیشه

در حد همه چیز بوده

خودم فهمیدم بعدا شوهرم ابراز پشیمونی کرد و الان تمام تلاشش رو داره میکنه 

تابستون بود بارون میومد من زیر درخت نارنج توی حیاط خونه پدری نشسته بودم بوی نم بارون و بوی درخت نارنج تمام وجودمو پر از عطر خوشبختی کرده بود من دختر همون بارونیم که بعدازظهر تابستون اون سال میبارید
سلام  اول بگو کی این خیانت دیدی یعنی قضیه برای چند وقت پیشه دوم خیانتش در چه حد بوده فقط صحبت ...

توی جیبش کاندوم پیدا کردم

تابستون بود بارون میومد من زیر درخت نارنج توی حیاط خونه پدری نشسته بودم بوی نم بارون و بوی درخت نارنج تمام وجودمو پر از عطر خوشبختی کرده بود من دختر همون بارونیم که بعدازظهر تابستون اون سال میبارید
سلام  اول بگو کی این خیانت دیدی یعنی قضیه برای چند وقت پیشه دوم خیانتش در چه حد بوده فقط صحبت ...

بعد وقتی فهمیدم تا یکماه بعدش هم بازم با اون خانم بودش اون زنه شوهر داره یه پسر دوازده ساله هم داره واینکه توی یکماهی که من فهمیده بودم درگیر کات کردن بودن اما من فکر میکردم همون شبی که فهمیدم تمام شده 

تابستون بود بارون میومد من زیر درخت نارنج توی حیاط خونه پدری نشسته بودم بوی نم بارون و بوی درخت نارنج تمام وجودمو پر از عطر خوشبختی کرده بود من دختر همون بارونیم که بعدازظهر تابستون اون سال میبارید
بعد وقتی فهمیدم تا یکماه بعدش هم بازم با اون خانم بودش اون زنه شوهر داره یه پسر دوازده ساله هم داره ...

خب از دوسال پیش تا الان دیگه مورد مشکوکی ازش ندیدی

عمری  که عجل در پی آن میتازد *********هرکس غم دنیا بخورد میبازد   
بعد وقتی فهمیدم تا یکماه بعدش هم بازم با اون خانم بودش اون زنه شوهر داره یه پسر دوازده ساله هم داره ...

بعدم خودت فکر میکنی که تموم شده یا ن یه حدسایی میزنی که نشده

عمری  که عجل در پی آن میتازد *********هرکس غم دنیا بخورد میبازد   
خب از دوسال پیش تا الان دیگه مورد مشکوکی ازش ندیدی

نه ندیدم

تابستون بود بارون میومد من زیر درخت نارنج توی حیاط خونه پدری نشسته بودم بوی نم بارون و بوی درخت نارنج تمام وجودمو پر از عطر خوشبختی کرده بود من دختر همون بارونیم که بعدازظهر تابستون اون سال میبارید
بعدم خودت فکر میکنی که تموم شده یا ن یه حدسایی میزنی که نشده

اما من غوووووغا کردم به شوهر زنه گفتم به خواهر شوهر زنه گفتم به صاحب کار خواهر زنه آبروشو بردم ولی به خانواده خودم هیچی نگفتم اونا فکر میکنن من شوهرم خیلی خوبه

تابستون بود بارون میومد من زیر درخت نارنج توی حیاط خونه پدری نشسته بودم بوی نم بارون و بوی درخت نارنج تمام وجودمو پر از عطر خوشبختی کرده بود من دختر همون بارونیم که بعدازظهر تابستون اون سال میبارید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز