2777
2789
عنوان

اصلاح صورت😍

237 بازدید | 32 پست

سلام عزیزای دل

من برااولین بار،واسه عیدمیخام بندبندازم صورتمو ولی میترسم جوش بزنم،درضمن پوستم چربه اما جوش نمیزنم هیچوقت

فقط بعضی وقتایکی دوتاجوش کوچیک میزنم ولی الان میترسم اصلاح کنم وپوستم خراب بشه پشت لبموکه برمیدارم جوش نمیزنه فقط همون وقتش مث جای گزیدگی پشه متورم میشه وده دیقه میشه خوب میشه

اگه روشی رومیدونید خوبه ک جوش نزنم بگید،مثلااستفاده از ژل یا کرم یا....

ممنون ازتون❤

برا براورده شدن حاجتم صلوات بفرستید😘❤ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بعد اصلاح  زینک بزن

آره یه دفعه یه آرایشگر هم اینو به من گفت، عالی بود نتیجه ش

❤🧡💛💚💙💜 کتاب معجزه شکر گزاری روحتما بخونید و بهش عمل کنید ومنتظر یه تغییر مثبت و بزرگ تو زندگیتون باشید❤🧡💛💚💙💜
اگه مو نداره صورتت نزن  منم کم موعم اصلا اصلاح صورت نمیکنم

اره صورتم موهاش بورعه ومشخص نیس ولی خب توافتاب ضایعس😅وبعضی وقتاکه پنکک میزنم رومخه

دلم تغییرمیخاد😜

برا براورده شدن حاجتم صلوات بفرستید😘❤ 
اگه مو نداره صورتت نزن  منم کم موعم اصلا اصلاح صورت نمیکنم

خوش بحالت

من هفته ی بار بند ميندازم، الانم که یکسال بخاطر کرونا خودم زحمتشو می کشم، از کت و کول آفتیدَم😐

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز