2789
یعنی برا شما هم سایت کند شده؟ یا من نتم ضعیفه...خیلی کند میاره همه چیو

مال منم همینطوره 

همیشه عاشق کسی باش که اگه یه روز لباس کهنه تنت بود خواست معرفیت کنه بگه این دنیای منه..😉❤کاربری قبلیم ترکیده بخاطر ی حرف سیاسی😑🥴..کاربر جدید نیستم مجبور شدم ی کاربری جدید بسازم😒

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تاپیکا یه جور خاصی شده😑😂

دکمه جون تاپیکای جالب دیدی تگم کن قربون شستت😁

🇮🇷🌱سرزمینم، هر نسیمت بوی غیرت میدهد. در رگهایمان خون مردانی جاریست که برای خاکشان از جان گذشتند و نام وطن را سربلند نگه داشتند. 🌱🇮🇷 ✨💛✨💛میدونستی که روانشناسی میگه شما خیلی بهتر میتونید رو آدمایی که تنهایی رو ترجیح میدن ، حساب باز کنید ، تا آدمایی ک اجتماعی تر هستن و با همه دوستن! آدمای تنها ، تنهایی رو ترجیح میدن ، چون هر آدمی سلیقشون نیست و اگه یه آدمی پیدا کنن ک سلیقشون باشه ، خیلی واسش احترام قائل هستن؟✨✨💛✨💛✨✨💛💛✨💛✨✨

خب امر بفرمایید استارتر دارم یادداشت میکنم😐

قیمت آب معدنی تو سوپرمارکت چهارتومنه تو کافی شاپ ۸تومن همون آب توی فرودگاه ۲۰ تومن                                                              آب همون آبه فقط مکان و جاش عوض شده                             اگه دیدی جایی ارزشت و نادیده گرفتن جاتو عوض کن🤍🤍
هروقت اونا یاد گرفتن احترام بزارن ماهم احترام میزاریم 

اخ گفتی دیروز بهم بی احترانی کرد زدم ترکوندمش😅😅😅هنوز قهریم😆

شخصی به دیدن عالمی رفت وپرسید رازجوانی ات چیست عالم پاسخ داد با ابله بحث نکردم .شخص پرسید مگر میشود...؟!عالم گفت راست میگویی نمیشود!!!😆😆😆 اگه جواب پستای ابلهانه و توهین امیز رو ندادم بدون اونا راست میگن😉اینم آخر امضام مجبور شدم اضافه کنم درخواست دوستی ندید لطفا حتی شما دوست عزیز!!!

احترام-متقابل😊#  

احترام ببینیم احترام میزاریم 

مجبور نیست وقتی چیزی نشده اخم کنه☺


یع دخی بهمنی 😇❤😜با پشتکار:)شجاع:)مهربون:) و...عاشق💔💓...بع آرزوهایم قول رسیدن دادم😍....سَنَ سِویوروم😍😜❤....کاربر جدید نیستم دوتا کاربری قبلیمو خودم ترکوندم☺.....اگع بی احترامی کردی و جوابتو ندادم بدون فهمیدم که نمی ارزه باهات بخوام هم کلام بشم😉😜....اول عاشق خدام😍😍😍......یع دختر لرع پرانرژی که به لر بودنش افتخار میکنه😍😍😇💓لر لرستان-خرم آبادم😍☺❤...میشه برای آرامش دلم یه صلوات مهمونم کنی؟:)  ❤...❤عاشق سریال هرجایی و میران و ریانم😍😍😍😍حتما پیشنهاد میکنم سریال هرجایی (تردید*) رو ببینید عالیه❤😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز