2777
2789
عنوان

زندگی در خارج

192 بازدید | 26 پست

سلام دوستان تا حالا کسی خواسته از ایران بره و کشور دیگه ای زندگی کنه ؟؟؟

کسی تجربه داره در این زمینه داره 

یا این که رفته باشه و از تجربیاتش بگه

عیب رندان مکن‌ای زاهد پاکیزه سرشت*که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت*من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش*هر کسی‌ آن دروَد عاقبت کار که کشت..

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برای خواستن من که خواستم 

ولی نشد😂❤

#سخن_سلطان من را از من بخواه و در من، نه پشت نقابی زیبا یا در لباسی مجلل، هر آنچه که هستم را دریاب، شاید در تنهایی زشت من خدایی بود زیباتر از نقاب و لباس مجلل. تتلیتی اعظم قدیمی
برای خواستن من که خواستم  ولی نشد😂❤


  من میخوام ولی نمیدونم چیکار باید بکنم 


عیب رندان مکن‌ای زاهد پاکیزه سرشت*که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت*من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش*هر کسی‌ آن دروَد عاقبت کار که کشت..
من


رفتی عزیزم یا میخوای بری

عیب رندان مکن‌ای زاهد پاکیزه سرشت*که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت*من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش*هر کسی‌ آن دروَد عاقبت کار که کشت..
 من میخوام ولی نمیدونم چیکار باید بکنم

فهمیدی به منم بگو مرسی❤🤦🏼‍♀️😂

#سخن_سلطان من را از من بخواه و در من، نه پشت نقابی زیبا یا در لباسی مجلل، هر آنچه که هستم را دریاب، شاید در تنهایی زشت من خدایی بود زیباتر از نقاب و لباس مجلل. تتلیتی اعظم قدیمی
فامیلا رفتن و برگشتن  اونجا ایرانیارو به چشم درست نگاه نمیکنن که 😅 خیلی سختی داره


ن بابا اینجوریام نیست فک کنم 

عیب رندان مکن‌ای زاهد پاکیزه سرشت*که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت*من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش*هر کسی‌ آن دروَد عاقبت کار که کشت..
 من میخوام ولی نمیدونم چیکار باید بکنم

دانشجو هستین؟ یا درست تموم شده؟

رشتتون چی بوده؟

🩵اگه حاجتی داری بگو برات آیه الکرسی بخونم💙برای خوشبختی و  آرامش منم اگه خواستید دعا کنید🤍 اگه راضی هستی لطفا برام یه سوره یس بخون 🙏🏻🩵بهم بگو  تا من هم در مقابل لطفت برات یه تسبیح صلوات بفرستم💙
الان دست کم ۶۰درصد جامعه میخوان ولی نمیتونن


دقیقا

عیب رندان مکن‌ای زاهد پاکیزه سرشت*که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت*من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش*هر کسی‌ آن دروَد عاقبت کار که کشت..
فهمیدی به منم بگو مرسی❤🤦🏼‍♀️😂


چشم   

عیب رندان مکن‌ای زاهد پاکیزه سرشت*که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت*من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش*هر کسی‌ آن دروَد عاقبت کار که کشت..
دانشجو هستین؟ یا درست تموم شده؟ رشتتون چی بوده؟


درسم تموم شده لیسانس گرافیک دارم 

عیب رندان مکن‌ای زاهد پاکیزه سرشت*که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت*من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش*هر کسی‌ آن دروَد عاقبت کار که کشت..
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز