roghayeeh مدیر استارتر عضویت: 1399/04/05 تعداد پست: 2268 عنوان عدد ان تی 183 بازدید | 12 پست سلام خانوما من امروز رفتم سونو آنومالی 22 هفته عدد ان تی رو زده بود 3.7 خیلی خطرناکه ؟؟؟ دکترم نبود که بهش نشون بدم نگرانم لطفا راهنمایی کنین🙏 ❤️R❤️ 1399/12/02 | 22:56 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mhf عضویت: 1398/06/15 تعداد پست: 5889 برا ۲۲ هفته خوبه فک کنم. دکتر سونو نگف؟ انتی ۱۲ هفته مهمه و باد زیر ۲ ونیم باشه میشه واسه حاجت دلم اگه تونستین صلوات بفرستین؟ ممنون دوست جونیا❤تیکر بارداری نیست.
ویان70 عضویت: 1398/07/18 تعداد پست: 13063 عددش یادم نیست، تو نت سرچ کنی میاد ❤🧡💛💚💙💜 کتاب معجزه شکر گزاری روحتما بخونید و بهش عمل کنید ومنتظر یه تغییر مثبت و بزرگ تو زندگیتون باشید❤🧡💛💚💙💜
roghayeeh مدیر استارتر عضویت: 1399/04/05 تعداد پست: 2268 برا ۲۲ هفته خوبه فک کنم. دکتر سونو نگف؟ انتی ۱۲ هفته مهمه و باد زیر ۲ ونیم باشه ۱۲ هفته ۱.۷ بود ❤️R❤️
ویان70 عضویت: 1398/07/18 تعداد پست: 13063 برا ۲۲ هفته خوبه فک کنم. دکتر سونو نگف؟ انتی ۱۲ هفته مهمه و باد زیر ۲ ونیم باشه عه، آره ، ان تی ۱۰ تا ۱۲ هفته مهمه ❤🧡💛💚💙💜 کتاب معجزه شکر گزاری روحتما بخونید و بهش عمل کنید ومنتظر یه تغییر مثبت و بزرگ تو زندگیتون باشید❤🧡💛💚💙💜
roghayeeh مدیر استارتر عضویت: 1399/04/05 تعداد پست: 2268 دکتری که سونو میکرد چیزی نگفت؟ ن والله حرفی نزد ❤️R❤️
ویان70 عضویت: 1398/07/18 تعداد پست: 13063 ۱۲ هفته ۱.۷ بود خب خوبه ❤🧡💛💚💙💜 کتاب معجزه شکر گزاری روحتما بخونید و بهش عمل کنید ومنتظر یه تغییر مثبت و بزرگ تو زندگیتون باشید❤🧡💛💚💙💜
mhf عضویت: 1398/06/15 تعداد پست: 5889 ۱۲ هفته ۱.۷ بود خوبه نگران نباش. مهم ۱۲ هفتس میشه واسه حاجت دلم اگه تونستین صلوات بفرستین؟ ممنون دوست جونیا❤تیکر بارداری نیست.
آرتیاشی عضویت: 1399/11/17 تعداد پست: 2905 وقتی آن تی ۱۲هفتت نرمال بوده پس اینم نرماله دیگه.نگران نشو الکی
roghayeeh مدیر استارتر عضویت: 1399/04/05 تعداد پست: 2268 عه، آره ، ان تی ۱۰ تا ۱۲ هفته مهمه من نمیدوستم نگران شدم ❤️R❤️
mhf عضویت: 1398/06/15 تعداد پست: 5889 ن والله حرفی نزد خب پس بیخود فکرتو مشغول نکن دیگه. اوکی بوده که چیزی نگفته میشه واسه حاجت دلم اگه تونستین صلوات بفرستین؟ ممنون دوست جونیا❤تیکر بارداری نیست.
roghayeeh مدیر استارتر عضویت: 1399/04/05 تعداد پست: 2268 وقتی آن تی ۱۲هفتت نرمال بوده پس اینم نرماله دیگه.نگران نشو الکی 🙏🙏🙏 ❤️R❤️