2777
2789
عنوان

عدد ان تی

183 بازدید | 12 پست

سلام خانوما من امروز رفتم سونو آنومالی 22 هفته عدد ان تی رو زده بود 3.7 خیلی خطرناکه ؟؟؟ 

دکترم نبود که بهش نشون بدم 

نگرانم لطفا راهنمایی کنین🙏


❤️R❤️

برا ۲۲ هفته خوبه فک کنم. دکتر سونو نگف؟ انتی ۱۲ هفته مهمه و باد زیر ۲ ونیم باشه

میشه واسه حاجت دلم اگه تونستین صلوات بفرستین؟ ممنون دوست جونیا❤تیکر بارداری نیست.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

برا ۲۲ هفته خوبه فک کنم. دکتر سونو نگف؟ انتی ۱۲ هفته مهمه و باد زیر ۲ ونیم باشه

عه، آره ، ان تی ۱۰ تا ۱۲ هفته مهمه

❤🧡💛💚💙💜 کتاب معجزه شکر گزاری روحتما بخونید و بهش عمل کنید ومنتظر یه تغییر مثبت و بزرگ تو زندگیتون باشید❤🧡💛💚💙💜
ن والله حرفی نزد 

خب پس بیخود فکرتو مشغول نکن دیگه. اوکی بوده که چیزی نگفته

میشه واسه حاجت دلم اگه تونستین صلوات بفرستین؟ ممنون دوست جونیا❤تیکر بارداری نیست.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792