samakhanoomi مدیر استارتر عضویت: 1397/11/10 تعداد پست: 202 عنوان سرکلاژ 75 بازدید | 5 پست هفته ی ۱۸ هستم رفتم سونوی آنومالی گفت دهانه ی سرویکست ۲۸ احتمالا نیازبه سرکلاژداشته باشی کسی بوده با این شرایط وسرکلاژ نکرده باشه؟؟؟ خیلی میترسم اَلحَمدُلِلّهِ کَما هُوَ أَهلُهُ 1399/12/02 | 19:48 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مآهتیسا عضویت: 1399/10/04 تعداد پست: 1614 مامان من سر هر چهارتا بچش سرکلاژ کرد مشکلی نداشتسر سه تا بچه سر کلاژ نکرد و دور از جون نینی شما سقط شدن
samakhanoomi مدیر استارتر عضویت: 1397/11/10 تعداد پست: 202 مامان من سر هر چهارتا بچش سرکلاژ کرد مشکلی نداشت سر سه تا بچه سر کلاژ نکرد و دور از جون نینی شما سق ... ماه چندم سقط شدن؟؟؟ اَلحَمدُلِلّهِ کَما هُوَ أَهلُهُ
asemooni9809 عضویت: 1399/12/03 تعداد پست: 1 اگه بارداری اولت هست وسابقه سقط و زایمان زودرس نداشته باشی با استراحت و دارو میتونی کنترلش کنی که کمتر نشه
الهه_ناز_زیبای_خفته عضویت: 1399/07/16 تعداد پست: 1532 عزیزم درخواست دوستی بده ببرمت گروه سرکلاژیا تو تل به این فکرکنی... چه جوری برگردی... بپرسی از همه کجا گمم کردی... شاید یه روز سرد... شاید یه نیمه شب... دلت بخواد بشه... برگردی به عقب...💔