2777
2789

تا بعد از پری بخور،پاک شدی دیگه نخور،

برای سلامتی تودلیم به صلوات مهمونم بکن خیرببینی❤خدایا بحق فاطمه زهرا نی نیمو سلامت بزار تو بغلم💕دخترقشنگم بیصبرانه منتظرم روی ماهتو ببوسم💕اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَه وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ💕

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

وااا باید بخوره هاا با یه ماه خوردن که رحم گرم نمیشه و بارداری اتفاق نمیوفته که

خوب آخه میگن اگه باردار باشی دارچین سقط میکنه تا چندم سیکل باید بخورم؟

وااا باید بخوره هاا با یه ماه خوردن که رحم گرم نمیشه و بارداری اتفاق نمیوفته که

نه بعد از پریود که فاز تخمک‌گذاری شروع میشه گرمی زیاد باعث سقط میشه

برای سلامتی تودلیم به صلوات مهمونم بکن خیرببینی❤خدایا بحق فاطمه زهرا نی نیمو سلامت بزار تو بغلم💕دخترقشنگم بیصبرانه منتظرم روی ماهتو ببوسم💕اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَه وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ💕
خوب آخه میگن اگه باردار باشی دارچین سقط میکنه تا چندم سیکل باید بخورم؟


والا من میدونم عسل و سیاه دونه رو باید بخوری دارچینو راستش شنیدم برای گرم کردن معده و رفع بلغم خوبه دقیقشو از عطاری یا دکتر بپرس یه وقت خدایی نکرده مشکلی پیش نیاد

میرقصانم زندگی را به سازم
خوب آخه میگن اگه باردار باشی دارچین سقط میکنه تا چندم سیکل باید بخورم؟

اره گلم،بحرف من گوش بکن،کاربرای بی اطلاعات خیلی زیادن،از اول سیکلت بخور تو پریودی بخور وقتی پاک شدی دیگه نخور اقدام بکن

برای سلامتی تودلیم به صلوات مهمونم بکن خیرببینی❤خدایا بحق فاطمه زهرا نی نیمو سلامت بزار تو بغلم💕دخترقشنگم بیصبرانه منتظرم روی ماهتو ببوسم💕اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَه وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ💕
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز