2777
2789
عنوان

فقط متاهلا.....

1075 بازدید | 120 پست

سلام دوستان من با امروز پنج روز میشه که پریودم عقب افتاده و این ماه امپول سینال اف هم برای بارداری زدم الان دو تا بی بی چک زدم دوتاشم مثبت شد لازمه بازم برم آز بدم یا نه؟؟؟

🍩🍔☕📝پسرخاله:آزمایش الهی رو باید یه بار ناشتا داد یه بارم بعد غذا...آقای مجری:این چه حرفیه؟مسئله به این مهمی رو مسخره میکنی؟؟؟؟....پسر خاله:جدی میگم میزان اعتقاد یه آدم گرسنه با یه آدم سیر خییییلی فرق داره!!!!....❤قبلنا اینجوری نبود که کافی بود یه بزرگتر موقع وضو گرفتن میگفت غصه نخور همه چی درست میشه توکلت به خده.اونموقع مشکلات خودشون از این که درست نشن خجالت میکشیدن!!!!....❤با سگی که پشت سرم واق واق میکنه نمیجنگم با شیری هم که جلو روم نعره میکشه هم نمیجنگم.کلا آدم جنگجویی نیستم خوابم میاد😂😂😂😂...بی زحمت اگه میشه تو تاپیکای خنده دار و عکس دار تگم کنید😜😂با تچکر🙏

اره برو حتما

بخوای دکترم بری ازت ازمایش بتای بارداری میخواد نه بی بی چک

مبارکه😍

این کاربری دست ۵۰۰نفره،اگر اینجا احیانا خالی بستم بعدش سوتی دادم و گندش درومد،مطمعن باش،من نبودم و اون ۴۹۹نفر دیگه هستن😂

بچه ها هرکس هست لطفا جواب بده چون واقعا احتیاج دارم به پاسخش و کسی هم اطرافم نیس که راحت باشم باهاش و ازش بپرسم

🍩🍔☕📝پسرخاله:آزمایش الهی رو باید یه بار ناشتا داد یه بارم بعد غذا...آقای مجری:این چه حرفیه؟مسئله به این مهمی رو مسخره میکنی؟؟؟؟....پسر خاله:جدی میگم میزان اعتقاد یه آدم گرسنه با یه آدم سیر خییییلی فرق داره!!!!....❤قبلنا اینجوری نبود که کافی بود یه بزرگتر موقع وضو گرفتن میگفت غصه نخور همه چی درست میشه توکلت به خده.اونموقع مشکلات خودشون از این که درست نشن خجالت میکشیدن!!!!....❤با سگی که پشت سرم واق واق میکنه نمیجنگم با شیری هم که جلو روم نعره میکشه هم نمیجنگم.کلا آدم جنگجویی نیستم خوابم میاد😂😂😂😂...بی زحمت اگه میشه تو تاپیکای خنده دار و عکس دار تگم کنید😜😂با تچکر🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره ممکنه مثبت کاذب باشه بهتره بری ازمایش بتا بدی عزیزم 

انشالله که بارداری 

دل مرنجان که ز هر دل به خدا راهی هست.... میشه برای مادر شدنم یه صلوات بفرستین . برام دعا کنید خدا مشکلاتمونو حل کنه همه زندگیمون بهم ریخته 
اره برو حتما بخوای دکترم بری ازت ازمایش بتای بارداری میخواد نه بی بی چک مبارکه😍

ممنون عزیزم....ولی خودم هنوز باور نکردم😑

🍩🍔☕📝پسرخاله:آزمایش الهی رو باید یه بار ناشتا داد یه بارم بعد غذا...آقای مجری:این چه حرفیه؟مسئله به این مهمی رو مسخره میکنی؟؟؟؟....پسر خاله:جدی میگم میزان اعتقاد یه آدم گرسنه با یه آدم سیر خییییلی فرق داره!!!!....❤قبلنا اینجوری نبود که کافی بود یه بزرگتر موقع وضو گرفتن میگفت غصه نخور همه چی درست میشه توکلت به خده.اونموقع مشکلات خودشون از این که درست نشن خجالت میکشیدن!!!!....❤با سگی که پشت سرم واق واق میکنه نمیجنگم با شیری هم که جلو روم نعره میکشه هم نمیجنگم.کلا آدم جنگجویی نیستم خوابم میاد😂😂😂😂...بی زحمت اگه میشه تو تاپیکای خنده دار و عکس دار تگم کنید😜😂با تچکر🙏
اره ممکنه مثبت کاذب باشه بهتره بری ازمایش بتا بدی عزیزم  انشالله که بارداری

ممکنه دوتاشم کاذب باشه؟

🍩🍔☕📝پسرخاله:آزمایش الهی رو باید یه بار ناشتا داد یه بارم بعد غذا...آقای مجری:این چه حرفیه؟مسئله به این مهمی رو مسخره میکنی؟؟؟؟....پسر خاله:جدی میگم میزان اعتقاد یه آدم گرسنه با یه آدم سیر خییییلی فرق داره!!!!....❤قبلنا اینجوری نبود که کافی بود یه بزرگتر موقع وضو گرفتن میگفت غصه نخور همه چی درست میشه توکلت به خده.اونموقع مشکلات خودشون از این که درست نشن خجالت میکشیدن!!!!....❤با سگی که پشت سرم واق واق میکنه نمیجنگم با شیری هم که جلو روم نعره میکشه هم نمیجنگم.کلا آدم جنگجویی نیستم خوابم میاد😂😂😂😂...بی زحمت اگه میشه تو تاپیکای خنده دار و عکس دار تگم کنید😜😂با تچکر🙏
وقتی بری دکتر زنان ازت برگه ازمایش میخواد ان شاالله که بارداری امروز برو ازمایش بده فقط چیزی نخور

چرا؟باید ناشتا باشم؟

🍩🍔☕📝پسرخاله:آزمایش الهی رو باید یه بار ناشتا داد یه بارم بعد غذا...آقای مجری:این چه حرفیه؟مسئله به این مهمی رو مسخره میکنی؟؟؟؟....پسر خاله:جدی میگم میزان اعتقاد یه آدم گرسنه با یه آدم سیر خییییلی فرق داره!!!!....❤قبلنا اینجوری نبود که کافی بود یه بزرگتر موقع وضو گرفتن میگفت غصه نخور همه چی درست میشه توکلت به خده.اونموقع مشکلات خودشون از این که درست نشن خجالت میکشیدن!!!!....❤با سگی که پشت سرم واق واق میکنه نمیجنگم با شیری هم که جلو روم نعره میکشه هم نمیجنگم.کلا آدم جنگجویی نیستم خوابم میاد😂😂😂😂...بی زحمت اگه میشه تو تاپیکای خنده دار و عکس دار تگم کنید😜😂با تچکر🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز