2777
2789
عنوان

فولیکول غالب

256 بازدید | 13 پست

سلام بچه ها من تنبلی تخمدان داشتم میخوام بدونم از کجا بفهمم فولی بالغ دارم یا نه چون میخوام لتروزول بخورم اگه بالغ باشه کیست میشه اگه هم کوچیک باشه باز این ماه رو از دست میدم نمیشه زودتر فهمید؟ چون اگه قرار باشه بخورم از پنج پری باید بخورم

 خدایا مرا مسبب شکستن هیچ دلی قرار مده❤️ و دلم را به نقطه ای که خیرم در آن است متوجه ساز... الهی رِضاً بِرضائک 💜

یه ماه بری روز ۱۲الی ۱۶پری وقت داری بری ببین اگه فولیکول داری نداری اندازه شون تا بهت بگیم چیکارکنی

به لطف دوستان عزیزم ۴ دفعه ترکیدم اونم بدون مقدمه لطفا تاپیک های مورد دارنزنیدکه آدم جواب میده یهو میبینه صفحه اش کارنمیکنه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یه ماه بری روز ۱۲الی ۱۶پری وقت داری بری ببین اگه فولیکول داری نداری اندازه شون تا بهت بگیم چیکارکنی

آخه نمیخوام این ماه رو از دست بدم اگه غالب نباشه می‌ره ماه بعد 😥

 خدایا مرا مسبب شکستن هیچ دلی قرار مده❤️ و دلم را به نقطه ای که خیرم در آن است متوجه ساز... الهی رِضاً بِرضائک 💜
عزیزم لتروزول رو معمولا از سوم پریودی میخورن تا فولیکول رشد کنه و بالغ بشه بعدش روز12 قاعدگی باید بر ...

نمی‌دونم هنوز که پریود نشدم میخواستم ببینم بخورم یا نه ؟ دکتر گفت از پنج پریودی به مدت پنج شب شبی دوتا موندم والا چکار کنم

 خدایا مرا مسبب شکستن هیچ دلی قرار مده❤️ و دلم را به نقطه ای که خیرم در آن است متوجه ساز... الهی رِضاً بِرضائک 💜
عزیزم لتروزول رو معمولا از سوم پریودی میخورن تا فولیکول رشد کنه و بالغ بشه بعدش روز12 قاعدگی باید بر ...

واسه ماه قبل داده بود نخوردم. بنظرت این ماه بخورم؟ کیست نشه یه وقت

 خدایا مرا مسبب شکستن هیچ دلی قرار مده❤️ و دلم را به نقطه ای که خیرم در آن است متوجه ساز... الهی رِضاً بِرضائک 💜
نمی‌دونم هنوز که پریود نشدم میخواستم ببینم بخورم یا نه ؟ دکتر گفت از پنج پریودی به مدت پنج شب شبی دو ...

اگه دکتر داده بهت آره بخور

از همون پنج پریودی بخور ولی برای اینکه هم بفهمی فولیکولات رشد کردن و هم اینکه خدای نکرده کیست نشده باشن حتما روز 12 پریودی برو سونو

انشاءالله نتیجه بگیری عزیزم.

اگه دکتر داده بهت آره بخور از همون پنج پریودی بخور ولی برای اینکه هم بفهمی فولیکولات رشد کردن و هم ...

آها باشه ممنون عزیزم . سونو شکمی برم اشکال نداره؟

 خدایا مرا مسبب شکستن هیچ دلی قرار مده❤️ و دلم را به نقطه ای که خیرم در آن است متوجه ساز... الهی رِضاً بِرضائک 💜
خواهش میکنم🌹 نه عزیزم سونوی وسط سیکل اکثرا شکمیه.

ممنون دوستم 🥰😘

 خدایا مرا مسبب شکستن هیچ دلی قرار مده❤️ و دلم را به نقطه ای که خیرم در آن است متوجه ساز... الهی رِضاً بِرضائک 💜
آخه نمیخوام این ماه رو از دست بدم اگه غالب نباشه می‌ره ماه بعد 😥

این ماه یا ماه بعد چه فرقی داره 

به لطف دوستان عزیزم ۴ دفعه ترکیدم اونم بدون مقدمه لطفا تاپیک های مورد دارنزنیدکه آدم جواب میده یهو میبینه صفحه اش کارنمیکنه
این ماه یا ماه بعد چه فرقی داره 

برا من خییلی فرق داره یه ماهه. برام دعا کن دوست عزیز⁦❤️⁩

 خدایا مرا مسبب شکستن هیچ دلی قرار مده❤️ و دلم را به نقطه ای که خیرم در آن است متوجه ساز... الهی رِضاً بِرضائک 💜
برا من خییلی فرق داره یه ماهه. برام دعا کن دوست عزیز⁦❤️⁩

با این استرسی که توداری کارت رو سخترمیکنی 

به لطف دوستان عزیزم ۴ دفعه ترکیدم اونم بدون مقدمه لطفا تاپیک های مورد دارنزنیدکه آدم جواب میده یهو میبینه صفحه اش کارنمیکنه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

از کجا بفهمیم

گلی86 | 49 ثانیه پیش
2791
2779
2792