2777
2789
عنوان

خداوندم

84 بازدید | 6 پست

اوست خداوند من. همان که نامش مقدس ترین نام هاست

اراده  ش در آسمان ها و زمین پاربر جاست.‌

دوستش باید داشت نه از سر ترس از جهنم نه به شوق بهش. 

فقط بخاطر خودش.‌ستایشش میکنم نه از حاجت نه بخاطر محتاج بودن. به شوق خودش 

لبخند ش را میخواهم.‌و میدانم که رضایتش در کمک کردن به سایر بندگانش است.‌

خانوم و آقای عزیز به❌هیچ عنوان❌درخواست دوستی ندین هیچ تمایلی به دوست شدن با کسی اینجا ندارم علاوه بر رد دوستی توی اعلانات هم پاک میکنم. اگه جوابت رو نمیدم حوصله بحث کردن با آدم های بیکار و توهمی رو ندارم.

به منم کمک کنین به این حس برسم

آلان چه احساسی داری. درباره ش حرف بزن؟

خانوم و آقای عزیز به❌هیچ عنوان❌درخواست دوستی ندین هیچ تمایلی به دوست شدن با کسی اینجا ندارم علاوه بر رد دوستی توی اعلانات هم پاک میکنم. اگه جوابت رو نمیدم حوصله بحث کردن با آدم های بیکار و توهمی رو ندارم.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

راجع به خدا چی احساسی دارم؟ حس خوبی نیس.

آخی چرا؟

خانوم و آقای عزیز به❌هیچ عنوان❌درخواست دوستی ندین هیچ تمایلی به دوست شدن با کسی اینجا ندارم علاوه بر رد دوستی توی اعلانات هم پاک میکنم. اگه جوابت رو نمیدم حوصله بحث کردن با آدم های بیکار و توهمی رو ندارم.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792