2777
2789
عنوان

هرکی میخواد تا عید ۷کیلو کم کنه و خیلیم جدیه بیاد💪💪💪💪💪💪

| مشاهده متن کامل بحث + 26675 بازدید | 4440 پست
من ۶۹ کیلوام، با قد ۱۶۰ دوروزه شروع کردم روزی ۷۵۰ کالری نگه میدارم، و دو لیوان چای زنجبیلی میخورم و ...

روزی ۷۵۰ کمه عزیزم بدنت استپ میکنه.

وزن ضرب در ۲۰ منهای ۱۰۰

دوروز در هفته ۵۰۰ تا ۷۰۰

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

روزی ۷۵۰ کمه عزیزم بدنت استپ میکنه. وزن ضرب در ۲۰ منهای ۱۰۰ دوروز در هفته ۵۰۰ تا ۷۰۰

اره گلم برای کسایی که میخوان ،بیست سی کیلو کم کنن ممکنه استپ وزنی پیش بیاد، ولی من کلا ۱۰ کیلو اضافه دارم

میدونم نباید قند مصنوعی میخوردم ولی نتوستم جلوی خودمو بگیرم🥴🤦‍♀️

گزارش#  

ناشتا = آب و سرکه سیب 

صبح : هیچی 

ناهار : ماهی +بربری +تره =۶۶۹

شام : قورمه سبزی +پلو آبکش کم چرب =۶۹۰

میان وعده : چای +قند+شیرینی کشمشی+ویفرکاکائویی🥴+گوجه+سیب قرمز+پرتقال =۷۲۸

۶ لیوان آب چندتا هم تا شب میخورم 

پایه : ۲۱۸۰کالری

مصرفی :۲۰۸۸ کالری

ورزشم خونه مادرشوهرم هستم نتونستم 🤦‍♀️

میدووونم خراب کردم امروز 😭

ن تولو خودا دعبا نتُن 😭😭😭 نمیتونم شیرینی نخورم ☹☹☹☹☹

عشقم شیرینی بخور ولی طبیعی.

عسل.خرما.انجیر.کشمش.توت

ارده کنجد بگیر با شیره انگور مخلوط کن محشره باور کن ازین ویفر و ....هم خوشمزه تره

عشقم شیرینی بخور ولی طبیعی. عسل.خرما.انجیر.کشمش.توت ارده کنجد بگیر با شیره انگور مخلوط کن محشره با ...

شیرینی کشمشی هم توش کشمش داره دیگه 😎😎😎

ارده اینا نمیتونم بخورم یه جوری میشم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش