2777
2789
عنوان

هرکی میخواد تا عید ۷کیلو کم کنه و خیلیم جدیه بیاد💪💪💪💪💪💪

| مشاهده متن کامل بحث + 26675 بازدید | 4440 پست

منم خواهر شوهرام مسخرم میکنن البته کلا باهم زیاد شوخی میکنیم ولی من رو چاقیم حساسم خیلی ناراحت میشم 

الان این 10کیلویی ک کم کردمو مدیون خواهر شوهرم هستم ک گفت مطمعن باش توهیچوقت لاغر نمیشی😁😁😁😁

ولی من ثابت میکنم بهش ک ارادشو دارم💪💪💪💪💪

تثبیتی مانکن های ۱۴۰۰💪💪💪

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گزارش روز اول که فست بودم

سه لیوان چای با دو خرما - یک کاسه سینه مرغ با کاهو - تخم مرغ آبپز- گوجه - کلم- نصف لیوان شیر- سیب-خیار-کیوی-کشمش

500کالری مصرف کردم یک ساعت پیاده روی داشتم

سلاممم  تا الان  حدود ۱۰۰۰کالری خوردم   دیگه هم تا فردا چیزی نمیخورم ولی اصلا گرسنه نمیشم زیاد ولی کالریا رو حساب میکنم کم میشن    نگرانم نکنه دارم زیاد میخورم خبر ندارم     شما برام حساب میکنی ببینی درسته لطفااا  مثلا امروز   صبح ۵ قاشق نرگسی خالی خوردم   یه سیب خوردم  ناهار دوتا پر بادمجون سرخ شده با یه سه کفدست نون لواش که برابر یه کف دست نون سنگکه خوردم  چای با دوتا قند   بعدش یه خرما  شام هم دوتا تخم مرغ آبپز با سه کف دست نون لواش و دوتا پر کدو سرخ شده  و الانم یه چای با دوتا قند    انگار خیییلی زیاد خوردم ولی حساب کردم ۱۰۰۰ تا شد 🤔🤔🤔

عزیزی که امضامو میخونی لطفااا  برا آرامش و دلخوشیم دعا کن ❤️ممنونم 
سلاممم  تا الان  حدود ۱۰۰۰کالری خوردم   دیگه هم تا فردا چیزی نمیخورم ولی اصلا گرسنه ن ...

نه من تقریبا دستمه کالریا.همون ۱۰۰۰فک کنم.

قند نخور مگه چالش حذف قند مصنوعی نزاشتم؟؟؟

جلو زنداییم و دختر خالم و دختر داییم گفت.ما خانوادگی با هم میریم پیاده اوی.اون خودش انقددددد لاغره ک ...

بیخیال بابااااا.به فال نیک بگیر ازش به عنوان تلنگر استفاده کن

من خراب کردم خراب نونو پنیر خوردم زیاد

فدای سرت عزیزم از فردا دوباره شروع کن تو میتونی 😉❤

شاد ترین غمگین جهانم:(میشه واسه خونه دار شدنمون یه صلوات بفرستین؟ 🤗💝الهی به حق پنج تن آل عبا همه مستاجرا خانه دار بشن امین😔💔

گزارش#  

صبحانه سه چهارم شیر دارچین.خرما

ناهار ۳۰گرم سینه مرغ .سالاد

شام تخم مرغ ابپز و سالاد

میان وعده چای و خرما

مصرفی ۳۰۰😎

ورزشام🏋️‍♂️🏋️‍♂️🏋️‍♂️

یه ربع پیاده روی.

۱۰مین حلقه

آپ لاغری در ۳۰روز

شنا دیوار ۵۰تا

چرخش روسی ۳۰تا

@violoonist (مهسا پایه ای ۳۰۰ ببندیم؟)

@جید  

@پریساخانومممم  

@1375shabnam  

@khodamamm  

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش