2777
2789
عنوان

هرکی میخواد تا عید ۷کیلو کم کنه و خیلیم جدیه بیاد💪💪💪💪💪💪

| مشاهده متن کامل بحث + 26675 بازدید | 4440 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خداروشکر تاالان خوبم من هر ۵ ۱۰مین ۶۰ ثانیه استراحت میکنم پهلوهام خیلی خوب جنع شده

یه سوال؟🤔

موقع حلقه زدن دستاتو کجا میزاری؟😁

من دستامو رو سینم نگه میدارم خیلی خسته میشم درد میگیره کتفم

من حلقه میزنم راه هم میرم اصلا ی لحظه یادم رف کجا میزارم۰😂😂😂😆😆

افففرین من یه بار اومدم راه برم قیافم دیدنی بووودا😂😂😂هی حلقه میوفتاد کج و کوله میشدم

سلام به همه. من دیروز فست بودم و ۵۵۰ تا کالری مصرف کردم ۸۰۰۰ قدمم راه رفتم.

ولی امروز تولدمه فکر نکنم بتونم کالری شماری کنم چون قشنگ میترکه کالری میره رو ۲۰۰۰ تا به خاطر کیک ولی به جاش فردارو هم فست میگیرم که جبران شه

عضو گروه زرد. وزن فعلی ۶۹.۵۰۰ هدف اول ۶۵ هدف دوم ۶۲ هدف اصلی ۵۹
سلام به همه. من دیروز فست بودم و ۵۵۰ تا کالری مصرف کردم ۸۰۰۰ قدمم راه رفتم. ولی امروز تولدمه فکر نک ...

تولدت مباااارک عزیزم 💃💃💃❤❤❤

کم بخور چیزی تا عید نمونده هااااااا.بچه ی نمونه نمیشیااااا😁

تولدت مباااارک عزیزم 💃💃💃❤❤❤ کم بخور چیزی تا عید نمونده هااااااا.بچه ی نمونه نمیشیااااا😁

اوهوم فقط مشکلم با کیکه وگرنه غذا کم میخورم قول میدم من باید تا عید بشم ۶۰ کیلو

عضو گروه زرد. وزن فعلی ۶۹.۵۰۰ هدف اول ۶۵ هدف دوم ۶۲ هدف اصلی ۵۹

گزارش#  

قبل صبحانه یک قاشق سویق جو با  چای 

صبحانه 

دو قاشق املت  ۲.۵ کف دست نون سنگک

 میان وعده: سیب.یک قاشق چای خوری  ارده و عسل،

شام یک لیوان دوغ با سبزیجات +۸ قاشق عدس پلو 

میان وعده شب : شیر و دارچین


آه از غمی که تازه شود باغمی دیگر 😭😭😭                                                             خدایا صبر بده به ما زمانی که لا نعلم الا خیرا  دیگر رو با بغض و گریه میشنویم،زمانی که دیگر ابراهیمی پشت سر نیست😭                                      تعریف میکنه ،میگه رفتم سر قبر دیدم هی داره با خودش میگه مادر کاش به جای تو من رو میزدن و گریه میکرد،مادره دیگه.....(مادر شهید آرمان علی وردی)
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز