2777
2789
عنوان

سونوگرافی

186 بازدید | 29 پست

خانما من دا روز پیش سقط داشتم الان سونو شکمی دادم گفت بقایا نداری .و تعجب کرد گفت فوليکول غالب 14داري .با این فوليکول میشه باردار شد.البته این ماه قصد بارداری ندارم 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


احتمال بارداری بعد سقط خیلی زیاده  دکتر من شدیدا تاکید میکرد که حواسم باشه باردار نشم

آخه دکتر تعجب می کرد سونوگرافيست البته.می گفت امکان نداره شما الان مثل خانمی هستی که پریود شده نه این که سقط کرده 

عه جدی توکل به خدا همسرمم همین و میگه.شما سقط داشتیالبته ددور از جون 

نه من کلا باردار نمیشدم 😅😅ولی انقدر تو نت خوندم خودم دکتر شدم دیگه

خدایا بعد هفت سال نی نی دادی ولی زودهم گرفتی بازهم حکمتتو شکر😢
بله خودمم نظرم همینه چون همسرم عمل م کرده 

حتما زمانی که دکترت گفته جلوگیری داشته باش که رحمت بتونه به حالت اولیه برگرده و مشکلی اگر هست از سمت همسرت برطرف کنین که خدایی نکرده سقط تکرار نشه 


چرا باردار نشدين ببخشید که می پرسم مشکل چی بوده 

من پسرم ۸ سالشه .از یکسالگیش تصمیم گرفتم باردارشم چون تنبلی داشتم نشد که نشد تا یماه پیش 

خدایا بعد هفت سال نی نی دادی ولی زودهم گرفتی بازهم حکمتتو شکر😢
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز