2789
عنوان

🌹🌹🌹🌹عکس 🌹🌹🌹🌹

| مشاهده متن کامل بحث + 523 بازدید | 24 پست
خونه کادو داده؟

تگ کنید  کادوی امسال هم بزارم 

آقا    هستم🙋     🔵💲💙  بجای ایراد گرفتن  از دیگران   به فکر اصلاح خود باش 👐انگشتان دست را ببین بعد قضاوت کن 👂👂برای یاد گیری هیچ وقت دیر نیست  😑در جمع همیشه  خاموش باش  تا ذهن تقویت شود   کاربر  سال 85

چه پدر خوبی مبارکشون باشه و عاقبت به خیر و خوشبخت باشن انشاءالله

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

چه پدر خوبی مبارکشون باشه و عاقبت به خیر و خوشبخت باشن انشاءالله

ممنون  این مال پارسال است  امسال عکس آماده ست 

واسش گرفتم 

آقا    هستم🙋     🔵💲💙  بجای ایراد گرفتن  از دیگران   به فکر اصلاح خود باش 👐انگشتان دست را ببین بعد قضاوت کن 👂👂برای یاد گیری هیچ وقت دیر نیست  😑در جمع همیشه  خاموش باش  تا ذهن تقویت شود   کاربر  سال 85
ممنون  این مال پارسال است  امسال عکس آماده ست  واسش گرفتم

ببینم کادوی امسالشون رو

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲
چه پدر خوبی مبارکشون باشه و عاقبت به خیر و خوشبخت باشن انشاءالله

بحث خوبی نیست  وظیفه  والدین  خوشبختی بچه هاشون است  اما هر کاری میکنم  میخواد بره خارج  و خودم دوست ندارم بره

آقا    هستم🙋     🔵💲💙  بجای ایراد گرفتن  از دیگران   به فکر اصلاح خود باش 👐انگشتان دست را ببین بعد قضاوت کن 👂👂برای یاد گیری هیچ وقت دیر نیست  😑در جمع همیشه  خاموش باش  تا ذهن تقویت شود   کاربر  سال 85
ببینم کادوی امسالشون رو

تگ کنید دوستان را  تا لینک  بزارم

آقا    هستم🙋     🔵💲💙  بجای ایراد گرفتن  از دیگران   به فکر اصلاح خود باش 👐انگشتان دست را ببین بعد قضاوت کن 👂👂برای یاد گیری هیچ وقت دیر نیست  😑در جمع همیشه  خاموش باش  تا ذهن تقویت شود   کاربر  سال 85
بحث خوبی نیست  وظیفه  والدین  خوشبختی بچه هاشون است  اما هر کاری میکنم  میخ ...

کاملا حرفتون درسته اما نسل جدید انگار خیلی بلند پرواز هستن

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرة الایام                              سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲
کاملا حرفتون درسته اما نسل جدید انگار خیلی بلند پرواز هستن



واقعا  خیلی  خودم تو وضعیتم  نمیتونم  دل ازش بکنم  تک دختر است  و به خاطر شرایطم  هنوز  نمیشه  اجازه  داد بره

آقا    هستم🙋     🔵💲💙  بجای ایراد گرفتن  از دیگران   به فکر اصلاح خود باش 👐انگشتان دست را ببین بعد قضاوت کن 👂👂برای یاد گیری هیچ وقت دیر نیست  😑در جمع همیشه  خاموش باش  تا ذهن تقویت شود   کاربر  سال 85

عکس دوم   🌹🌹🌹


https://uupload.ir/files/rpjn_۲۰۲۱۰۲۱۲_۲۳۰۷۴۶.png


انتخاب خودش بود 


ماشین ایرانی  پول هدر دادن است ولی نمیشه کاری کرد

آقا    هستم🙋     🔵💲💙  بجای ایراد گرفتن  از دیگران   به فکر اصلاح خود باش 👐انگشتان دست را ببین بعد قضاوت کن 👂👂برای یاد گیری هیچ وقت دیر نیست  😑در جمع همیشه  خاموش باش  تا ذهن تقویت شود   کاربر  سال 85
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

من لی غیرک

dinaye_maman | 26 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز