2777
2789
عنوان

قرص ریتالین

1192 بازدید | 28 پست

سلام دوستان من یه مدته به شدت کم حافظه شدم طوری که تومسیرخونه یادم میره کجامیخواستم برم ضمن اینکه حافظم قبلا عالی بودبامعدل۱۸/۵۰ ارشدم تموم شد.الان ازمون دارم چندوقت دیگه اماهرچی درس میخونم انگارنه انگارکسی تجربه ای ازقرص ریتالین داره بهم پیشنهادریتالین شده

آرزویم برای تو برآورده شدن آرزوهایت🌟💓

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

با دکتر مشورت کن راستی ممکنه کم کاری تیرویید داری

لطفا برا شادی روح خواهرم و پدرم با دلهای پاکتون صلوات بفرستید خدا هیچگاه داغ عزیزی رو بهتون نشون نده    عمر گرون گذشت نفهمیدم بعضیهایی که روم میخندن صرفا دوستدارانم نیستن دشمنن با سلاح خنده

این حالت در شما بعلت حجم بالای افکار و فشار روحی و استرس ها ایجاد میشه. کمبود ویتامی های گروه ب اهن و مشکلات تیروئید هم میتونه موثر باشه ولی معمولا نه به این شدت. بجای مصرف دارو اونم ریتالین

بهتره چند جلسه مشاوره بری تا استرس ها رو پاکسازی و غلبه بر افکار رو یادبگیرید

فوق لیسانس مشاور و روانشناس  ۱۵ سال سابقه تدریس و مشاوره فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی❤😊
ریتالین واسه تمرکز خوبه اما بدون نسخه نخور   در ضمن عوارض خاص خودشم داره چون از مشتقات حشی ...

توروخداوای پس چرادکترعمومی به من گفت بخورم یعنی اوضاعم انقدرخرابه😔

آرزویم برای تو برآورده شدن آرزوهایت🌟💓

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز