2777
2789
عنوان

دمل😭😭😭

346 بازدید | 2 پست

دوسال پیش چندسانتی مترکنار مقعد یه دمل به وجود اومد روزبه روزبزرگترودردناکترمیشد وخیلی تب کردم ودکتربهم چندتاآمپول آنتی بیوتیک ومرهم سیاه دادومادربزرگم هم چندتامرهم خونگی درست کردگذاشت تاسربازکرد وتخلیه شد اما انگاراون کیسه ای که داخلش عفونت جمع شده بود باقی مونده هنوز وهرچند وقت یباردوباره میزنم یه چیزی مثل جوش جاش مونده که ازاون تخلیه میشه دکترجراح رفتم گفت ام آر آی انجام بده تاببینیم چیه وبعدجراحی بشه متاسفانه پزشکای جراح تامین اجتماعی مردهستن و همسرم نمی‌ذاره وهزینه پزشک خصوصی هم ندارم.کسی تاحالااینجوری نشده و بدون جراحی خوب شده باشه؟

کیست مویی منظورته؟؟

وزن شروع :۷۵  وزن هدف:۶۰  شروع رژیم :۲۷ آبان ۱۴۰۲   وزن فعلی در تاریخ ۱۴ بهمن :۶۸/۵✌️.      رسیدن به وزن هدف ۲ام :۶۵ کیلو در تاریخ ۱۲ اسفند 🥰         وزن هدف ۳ام انشالله رسیدن به ۶۰کیلو 🫠

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز