2777
2789
عنوان

تو رو خدا کمک 😭

105 بازدید | 10 پست

بچه ها من چند روز پیش علائم سرماخوردگی داشتم فقط آبریزش بینی گلو درد و خلط

اما تب و بدن درد و بیحالی و نداشتم

بعد 3 روز خوب شدم

حالا دیشب وقتی خوابیدم حس میکردم غبار تو گلومه باید سرفه میکردم ک بهتر شم فقطم وقتی خوابم اینجور میشم

بعد از ترس اینکه نکنه بمیرم هی حالم بد میشه میترسم عرق ریز میکنم

بچه ها من میترسم بمیرم😥

خانوم مهندس مملکت 😎 دختر مو مشکی جذاب نی نی سایت 😅

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سینوسات عفونی شده خلط پشت حلقت حمع میشع یعنی واسه اینم میخای بمیری دیگه!!!!!

آره من همیشه مشکل سینوس داشتم

ینی از اونه؟ 

خانوم مهندس مملکت 😎 دختر مو مشکی جذاب نی نی سایت 😅
آره من همیشه مشکل سینوس داشتم ینی از اونه؟ 

عزیزم همسر منم سینوزیت داره کلا زمستونا فقط خلط پست حلق داره و همش سرفه می‌کنه 

میگه انگار یه توده چسبیده ب گلوم جدا نمیشه 

آب نمک رقیق درست کن از بین بده بالا از دهنت خارج کن 

اینم دکتر گف ب همسرم 

فقط 8 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
عزیزم همسر منم سینوزیت داره کلا زمستونا فقط خلط پست حلق داره و همش سرفه می‌کنه  میگه انگار یه ...

آخه چرا سالای قبل اینطور نبودم 

اگه کرونا باشه باید چیکار کنم

خیلی میترسم

خانوم مهندس مملکت 😎 دختر مو مشکی جذاب نی نی سایت 😅
آخه چرا سالای قبل اینطور نبودم  اگه کرونا باشه باید چیکار کنم خیلی میترسم

نگران نباش 

کرونا روز ب روز بدترت می‌کنه من گرفتم 

محض احتیاط یه هفته خونه باش پیش مامانت اینا نرو آب نمک هرروز غرغره کن و آبلیمو عسل بخور خوب میشی 

آها دکتر طب سنتی ب شوهرم گف عسل و سیاه دونه هم خیلی عالیه واسه خلط و سرفه 

فقط 8 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
آخه میناوند و انصاریان مگه چشون بود تازه ورزشکارم بودن

😕اونا کرونا گرفته بودن 

(تیکر تولدمه) سگ مظهر وفاداریست...اما همیشه میگویند مثل سگ پشیمون میشی...آری همیشه اخر وفاداری پشیمانیست...
نگران نباش  کرونا روز ب روز بدترت می‌کنه من گرفتم  محض احتیاط یه هفته خونه باش پیش مامان ...

شهریور یبار کرونا گرفتم

همونم چهار پنج روزه خوب شدم اما بیشتر بیحال بودیم تا این مدلی

الان میترسم بزنه به ریه و یهو حالم بد شه بمیرم

از وقتی میترسم بدترم

خانوم مهندس مملکت 😎 دختر مو مشکی جذاب نی نی سایت 😅
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز