2777
2789

از شام دیشب.

میخوام....بفهمن پادشاهه منم ،بپا که زیرپام فشارت ندم👎،میخوام همه اونا که ذهنشون نجسه ببازن،میخوام پره رقص باشه اصلامجلس جنازم.....اری تشرکافی نیست،گاهی برای خراب کردن هیولای خودساخته توپ ها اتش لازم است،وبرای خاموش کردن اتش خودسوزانده سیل ها اشک،گرجهنم میروی مردانه روووو.......👎👎👎

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مرغ شکم پر شوهرم رفته خرید فعلا تا بیاد 

هر بچه ای منو میبینه میگه خوشبحال بچه تون چقدر مامان مهربونی داره   ولی نمیدونن من بچه ندارم  کاش خدا نگام میکرد من باردار میشدم و صاحب یه فرزند سالم و زیبا خدایا امیدم به تو هست خودت دستمو بگیر

ناااااااااااهار

واقعا میگید نهار؟

مدیکال استیودنت که میگن منم 😜... نوروسرجن آینده 😐 ۷ سال عمومی بخونیم ۲ سال طرح عمومی ۵ سال تخصص ۲ سال طرح تخصص ۲ سال فوق تخصص بعدم مستقیم برم خانه سالمندان .... اینم شد خلاصه بیوگرافی یه پزشک

نمیدونم چون میخوایم بریم شهرستان ببینیم چی میخوریم حالا

دچار ِ عشق ِ تو که می شوم دلم از ذوق سوت میکشد.. عجب تفاهمی داریم ما تمام ِ دغدغه ام این است زودتر به دنیا بیایی. زودتر باسواد شوی با سواد ِ عشق. تا بفهمی که جان ِ من چقدر تو را عاشق است نازکم دلیل ِ این همه رعایت ِ عاشقی ِ من حضور ِ توست جانکم. به من نگاه کن ببین چگونه دوستت دارم چگونه وقتی حتا نمیبینمت ، بیشتر دوستت دارم. از کنار ِ باغ ِ خاطراتم که رد می شوم تو بهترین خاطره از تمام ِ امسالی... عزیزکم چه خوب که هستی چه خوب که قرار است بیایی تا قاصدک بچینیم برای هم آرزو کنیم چه خوب که من قرار است مادرت باشم قرار است به جان من قسم یاد کنی قرار است صدایم کنی قرار است هزار بار برایت لالایی بخوانم تا بخوابی... و وقتی که خوابی دلشور ه داشته باشم که مبادا کابوس ببینی... قرار است برایت و ان یکاد بخوانم که چشم زخم نبینی قرار است با تو راه روم که یاد بگیری ...زمین نیفتی. و هزار قرار دیگر که فقط خدا میداند چقدر شنیدنی و ُ دیدنیست. تو از خورشید هم برای من گرم تری از ماه هم زیبا تری😍❤ ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
ناهار نداریم 😞 تنهام زورم میاد پاشم واسه خودم آشپزی کنم درسم دارم😓

تو این جور موقع ها فقط املت 

هر بچه ای منو میبینه میگه خوشبحال بچه تون چقدر مامان مهربونی داره   ولی نمیدونن من بچه ندارم  کاش خدا نگام میکرد من باردار میشدم و صاحب یه فرزند سالم و زیبا خدایا امیدم به تو هست خودت دستمو بگیر

قرمه سبزی رو گاز داره قل میخوره😑نی نیم رو پامه .البته شعله گاز خیلی کمه دیگه توکل به خدا

گوشت تکه ای نداشتم همسرمم نیست بگم بخره مرغ میریزم😑(مادرشوهرم همیشه با مرغ درست میکنه بد نمیشه)

🍷جام لبریزم، به دست رعشه دار افتاده ام 🍷

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز