2777
2789
عنوان

کرم دور چشم

| مشاهده متن کامل بحث + 748 بازدید | 53 پست
منم واقعا بریدم نمی‌دونم چیکار کنم برا زیر چشام.دکتر برا سه اسفند وقت داده بهم .دوستمم رفته برا اون ...

واقعا همه زیبایی چهره تیرگی میبره مال ما ارثی مامانمم بود کلا الرزیک کم خونی وراثت بچداری دست بدست هم دادن بدتر شدم امروز صبح بیدارشدم برا خودم ماسک خونگی دزست کردم خخخ زدم به صورتم

  اگر بخواهی به هرچیزی که به تو گفتهمی‌ شود، واکنشی عاطفی نشان بدهیبه «رنج بردن» ادامه خواهی داد.  اگراجازه دهی کلماتِ دیگران تو را کنترلکند، هرچیز دیگری هم تو را زیر سلطهخواهد گرفت! نفس بکش و بگذار بگذرد ...!!
عزیزم ان شاالله دور چشمت می‌ره اگه یادت موند بعد دوسه هفته بهم همینجا لایکم کن بگو که تاثیر داشته یا ...

چشم مرسی

  اگر بخواهی به هرچیزی که به تو گفتهمی‌ شود، واکنشی عاطفی نشان بدهیبه «رنج بردن» ادامه خواهی داد.  اگراجازه دهی کلماتِ دیگران تو را کنترلکند، هرچیز دیگری هم تو را زیر سلطهخواهد گرفت! نفس بکش و بگذار بگذرد ...!!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واقعا همه زیبایی چهره تیرگی میبره مال ما ارثی مامانمم بود کلا الرزیک کم خونی وراثت بچداری دست بدست ه ...

من اصلا حوصلم برا ماسک اینا نمی‌کشه یهو جو میگیره میرم میذارم میگم ازاین به بعد میذارم از فرداش بیخیال میشم

من اصلا حوصلم برا ماسک اینا نمی‌کشه یهو جو میگیره میرم میذارم میگم ازاین به بعد میذارم از فرداش بیخی ...

وای منم بخدا همینم

  اگر بخواهی به هرچیزی که به تو گفتهمی‌ شود، واکنشی عاطفی نشان بدهیبه «رنج بردن» ادامه خواهی داد.  اگراجازه دهی کلماتِ دیگران تو را کنترلکند، هرچیز دیگری هم تو را زیر سلطهخواهد گرفت! نفس بکش و بگذار بگذرد ...!!
آن شاالله به چیزایی که گرفتی جواب میگیری.شب خوش

امیدوارم مرسی عزیزم شبتون اروم

  اگر بخواهی به هرچیزی که به تو گفتهمی‌ شود، واکنشی عاطفی نشان بدهیبه «رنج بردن» ادامه خواهی داد.  اگراجازه دهی کلماتِ دیگران تو را کنترلکند، هرچیز دیگری هم تو را زیر سلطهخواهد گرفت! نفس بکش و بگذار بگذرد ...!!
سلام عزیزم خوب هستی؟کرم دور چشمتو استفاده کردی؟نتیجش چی شد فرق کرده اصلا؟؟

سلام اره  خوبم شما خوبید؟خوب بود اما نه عالی جدیدا دائم نمیزنم ولی خوب بوده مشکل اصلی من ک تازه دکتر داخلی تشخیص داده اوج گرفتن الرژی بوده ک با اسپری ک داده زیر چشمم خیلی بهتر شده حتی گونهام پرشده کلا الرژیکم ولی فکر نمیکردم انقد بشه ک صورتم داغون کنه کلا الان عالی شدم 

  اگر بخواهی به هرچیزی که به تو گفتهمی‌ شود، واکنشی عاطفی نشان بدهیبه «رنج بردن» ادامه خواهی داد.  اگراجازه دهی کلماتِ دیگران تو را کنترلکند، هرچیز دیگری هم تو را زیر سلطهخواهد گرفت! نفس بکش و بگذار بگذرد ...!!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز