1100helen مدیر استارتر عضویت: 1399/02/10 تعداد پست: 4534 عنوان نمازشب 153 بازدید | 13 پست کیا با نمازشب حاجت محاال گرفتن؟میشه بگید چجوری 1399/11/21 | 20:05 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
1100helen مدیر استارتر عضویت: 1399/02/10 تعداد پست: 4534 میخونم اما وقتی حالم بده انگار هیجی حالمو خوب نمیکنه منم حالم بده.هیچ تاثیری توزندگیت نداشته؟
فاطمه۱۳۷۵۱۳۷۲ عضویت: 1398/03/29 تعداد پست: 6134 من یه مدت پشت سرهم میخوندم اصلا هم نیتم حاجت نبود ولی به طرز عجیبی زندگیم ازین رو به اون روشد هم مشکلات مالیمون رفع شد هم به لطف خدا باردارشدم.تازه من فقط وتر و شفع رومیخوندمازوقتی باردارشدم توفیقشو پیدانکردم و میبینم اون برکت معنوی توی زندگیم نیست خدایاشکرت
اواااااااجان عضویت: 1399/09/14 تعداد پست: 7676 منم حالم بده.هیچ تاثیری توزندگیت نداشته؟ چرا صبور شدم اما ازدرون حالم بده واقعا
1100helen مدیر استارتر عضویت: 1399/02/10 تعداد پست: 4534 من یه مدت پشت سرهم میخوندم اصلا هم نیتم حاجت نبود ولی به طرز عجیبی زندگیم ازین رو به اون روشد ... واقعا؟یعنی براخودت دعانمیکردی؟
1100helen مدیر استارتر عضویت: 1399/02/10 تعداد پست: 4534 چرا صبور شدم اما ازدرون حالم بده واقعا یعنی مشکلات حل نشدن؟
اواااااااجان عضویت: 1399/09/14 تعداد پست: 7676 یعنی مشکلات حل نشدن؟ نه شوهرم خیلی بده هر چی دعا کردم ادم نشد
1100helen مدیر استارتر عضویت: 1399/02/10 تعداد پست: 4534 [QUOTE=176479483]نه شوهرم خیلی بده هر چی دعا کردم ادم نشد [/QUOانشاالله ک خوب بشه.شوهرمنم ۹ماهه ترکم کرده گفتم بخونم تا خداخودش زندگیمو نجات بده
فاطمه۱۳۷۵۱۳۷۲ عضویت: 1398/03/29 تعداد پست: 6134 واقعا؟یعنی براخودت دعانمیکردی؟ دعاهای همیشگیمو میکردم.ولی به نیت حاجت گرفتن نخوندم گفتم برای رضای خدا عزیزم اگه بخاطر همسرته ،،،بنظرم ذهنت رو ازخودش و تمام بدیاش رهاکن و شروع کن نمازشب رو.روخودت تمرکزکن و بخدا نزدیک شو خدایاشکرت
1100helen مدیر استارتر عضویت: 1399/02/10 تعداد پست: 4534 دعاهای همیشگیمو میکردم.ولی به نیت حاجت گرفتن نخوندم گفتم برای رضای خدا عزیزم اگه بخاطر همسرت ... اها.ببخشید ذهنم رو ازخودش رهاکنم منظورتون چیه دقیقا؟اگه فراموشش کنم برمیگرده؟
فاطمه۱۳۷۵۱۳۷۲ عضویت: 1398/03/29 تعداد پست: 6134 اها.ببخشید ذهنم رو ازخودش رهاکنم منظورتون چیه دقیقا؟اگه فراموشش کنم برمیگرده؟ یعنی اینکه بسپار به خدا.مدام بهش فکر نکن.قانون رهایی بهش میگن.توذهنت رو رهاکن و توکل کن به خدا و ازش بخواه هرچی خیره واست اتفاق بیفته. خدایاشکرت
1100helen مدیر استارتر عضویت: 1399/02/10 تعداد پست: 4534 یعنی اینکه بسپار به خدا.مدام بهش فکر نکن.قانون رهایی بهش میگن.توذهنت رو رهاکن و توکل کن به خدا و ازش ... اها اره رهایی روخوندم باشه ممنون از راهنمایی عزیزدلم
فاطمه۱۳۷۵۱۳۷۲ عضویت: 1398/03/29 تعداد پست: 6134 اها اره رهایی روخوندم باشه ممنون از راهنمایی عزیزدلم خواهش میکنم عزیزم خدایاشکرت