2777
2789
عنوان

روز ١٤ انتقال

643 بازدید | 57 پست

سلام دوستا من روز ١٤ انتقالم علائمي ندارم فقط روز دهم عصرش يكم زير دلم درد ميكرد روز يازدهم بيشتر شد و روز يازدهمم دوباره كم شد و كلا قطع شد و از اون تا الان بعضي وقتا هيلي كم زير دلم ميگيره

روز نهم بي بي زدم منفي شدم

دكتر بهم گفته ٢١ روز بعد برو آزمايش بده

اما خيلي عجله دارم دلم ميخاد يكشنبه كه ميشه روز ١٩ برم ازمايش

كسي بوده مثل من باشه و زودتر از حرف دكتر ازمايش داده باشه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ايشالا كه انتقال بدي و بگيره عزيزم

برام دعا کن خیلی استرس دارم میترسم گرید b نگیره 

ایشالله شما بارداری برات دعا میکنم دلم روشنه بارداری

psychometrist.ir معتبرترین تست های روانشناسی , شخصیت شناسی, افسردگی و اضطراب, ازدواج
برام دعا کن خیلی استرس دارم میترسم گرید b نگیره  ایشالله شما بارداری برات دعا میکنم دلم روشنه ...

عزيزمي 

خيلي دلم ميخواد بگيره و اين انتظار تموم بشه

برام دعا کن خیلی استرس دارم میترسم گرید b نگیره  ایشالله شما بارداری برات دعا میکنم دلم روشنه ...

نگران نباش انشاالله كه برات ميگيره

كي ميري انتقال بدي؟

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز