2777
2789
عنوان

ریزش

134 بازدید | 9 پست

سلام 

کسی بوده تو بدنش سرب داشته باشه. بعد قرص ذغال فعال مصرف کرده.؟ 

من ریزش دارم دکتر احتمال داده از سرب تو برنم ریزشام باشه. 

و من سرخود هم بیوتین میخورم الان 16 روزه مصرف میکنم 

حس میکنم موهام ریزشش کم شده و ولی همچنان داره 

کی برم آزمایش بدم ک ببینم سرب تو بدنم هنوز هس یانه؟ 

سرب چیه؟ چجوری فهمیدی؟ اولین باره میشنوم


منم تعجب کردم تو بدنمه😂🥺

ولی احتمال دادن از  سربهایی داخل دندون باشه که دندونو پر میکنن.مواد آلگاما  اگه اشتباه نکنم. آزمایش خون مشخص شد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم تعجب کردم تو بدنمه😂🥺 ولی احتمال دادن از  سربهایی داخل دندون باشه که دندونو پر میکنن.مواد ...

من پلی کیستیک هستم.

موهوم در حال کچل شدنه.


سنگ گران در دست ایام مغلوب آب نرم میگردد سرانجام
من پلی کیستیک هستم. موهوم در حال کچل شدنه.

منم بودم میریخت الان بچه شیر میدم موهام وحشتناک میریزه یعنی کلا مثل درخت پاییز میریزه بدم رفت ۶ هنوز قطع نشده دارم کچل میشم 

آدم های حسود همیشه خودشون سم میخورن و منتظرن ک بقیه بمیرن 😎😂😝
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دور چشم

یاس4444 | 17 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز