سلام خانوما. دو ماهه عقد کردم شوهرم قبل ازدواج با یه دختری دوست بوده که با هم سفر هم رفتن خیلی صمیمی بودن ولی کات کردن. دختره دو تا پیج داره یکیش عمومیه که بازه یکیش پی وی. شوهرم پیجشو همش چک میکرد تا اینکه بلاک کردیم دوباره انبلاک کرده و پیج خودشم باز گذاشته که دختره پست و استوریاشو ببینه. چند شب یه بارم شوهرم عکساشو میبینه به نظرتون چیکار کنم خیلی این قضیه عذابم میده هر شب اعصابم خورد میشه
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
خدا که فقط متعلق به آدمهای خوب نیست خدا، خدای آدمهای خلافکار هم هست و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمی گذارد فی الواقع خداوند اند لطافت،اند بخشش،اند بیخیال شدن،اند چشم پوشی و اند رفاقت است رفیق خوب و با مرام همه چیزش را پای رفاقت میدهد.اگر آدمها مرام داشته باشند هیچوقت دزدی نمیکنند،ولی متاسفانه بعضا آدمها تک خوری می کنند و این بد روزگار است.بایستی ما یه فکری به حال اهلی شدن آدمها بکنیم،اهلی کردن یعنی ...اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن.و این تنها راه رسیدن به خداست که بسیارم مهم است.
به شما ربطی نداره من کی ازدواج میکنم🙄به شما ربطی نداره من کی بچه دار میشم🙄به شما ربطی نداره جنسیت بچه من چیه🙄به شما ربطی نداره مندلم دختر میخواد یا پسر🙄به شما ربطی نداره من بچه دوم میارم یا نه🙄به شما ربطی نداره اسم بچه ی من خوبه یا بد🙄به شما ربطی نداره چرا طلاق گرفتم🙄به شما ربطی نداره من چی میپوشم🙄 اینه توالت مردم نباشید! اگه چاق شدن،لاغر شدن،پیر شدن یا هر چی شاید باورتون نشه ولی توالتشون اینه داره و لازم نیست شما جیزی بگی😏توی تاپیک هام تجربه شخصی خودم از کنترول تنبلی تخمدان رو نوشتم.کاش ما ایرانیا یاد بگیریم خونه زن حامله و زنی که بچه تا ۳ سال داره نریم🙄ما زنا باید یاد بگیریم خیانت به ذات ادم برمیگرده نه رفت امد با سایر خانم ها😑اینجا ۹۰ درصد زنا توهم دارن که همه عالم و ادم دنبال شوهراشونن😏مال خودت تحفه😐.یک زن مدرن و موفق در این دوران چندین نقشداره:۱.زن بودن ۲.فرزند بودن ۳.همسر بودن ۴.مادر بودن ۵.شاغل بودن ۶.محصل بودن... وقتی میام نی نی سایت میبینم زنان مملکتم هیچ تغییری نسبت به دهه های ۲۰و ۳۰ نکردن!!! با همون طرز فکر ،با همون رفتار،با همون برخورد،با همون عقل،با همونعادات،با همون خرافات.،همون خود کمبینی، همون وسیله برای مردان،همون زنان علیه زنان......فقط یه برچسپ فوق لیسانس خوردن و لباساشون عوض شده..تو نی نی سایت اگه عروس مظلومی نباشی یعنی دریده ای..اخه اینجا همه عادت کردن برده باشن،،پس فقط برده های سربزیر تایید میشن...تاپیکهای جنسی مخصوصن اونایی که رخت و خواب پهن میکنن فورن گزارش میزنم چون اینجا سایت پ..نیست ،ما هم ماما تشخیص بکارت نیستیم...بچه ببینمتو سایت گزارش میزنم..چون جاش اینجا نیست
💕 تو💕 آمدی و من فهمیدم ؛ وقتی یکی هست ک دوستت دارد زندگی زیباتر میشود💏 ...شروع ورزش 8 آبان 1401 ....وزن ۷۰ 😓 ب امید خوش اندام شدن 🙂 من باید بتونم اونجوری ک دوسدارم لباس بپوشم اون لباس خوشکلای توی کمد منتظرن ک من دوباره بپوشمشون و لذت ببرم و تو اون آینه قدی خودمو ببینم و ذوق کنم
باید بشینی باهاش صحبت کنی، بهش بگو که اگر علاقه ای بوده از این به بعد دیگه نباید باشه، چون من اومدم تو زندگیت، باید اینو بفهمه
سختی هایی که کشیدم باعث شد تا عزت نفس نداشتم بهم برگرده و قدر و ارزش خودم رو بیشتر بفهمم. سختی ها همیشه بد نیست گاهی آنقدر با یک ناراحتی خرد و ریز ریز میشی که انگار دوباره از تکه هات یک من جدید ساخته میشه اما این بار یک من قوی تر! محکم تر!
تازه اول راهیی هیچی نشده تو عقدی راحت میتونی جدا شی.
حضرت مادر هدیه شماست برام نگهش دار☀️ 🌺و قل ربّ اَنْزلني مُنْزلاً مبارکاً و اَنت خیرالْمُنزَلین🌺 انقدر بزرگه تنهایی این «زن» که حتی تو دریا نمیشه غرقش کرد