2789
من روز هشتم و نهم درد داشتم عين پريود ولي بعدش كمتر شده ،شما يادتونه درد مثل پريود داشتين يا نه؟؟

ممنون عزیزم. اره من از اول ای یو ای درد داشتم

پسر گلم  خوش اومدی به زندگیمون الهی خودم فدات بشم😍

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ممنون عزیزم. اره من از اول ای یو ای درد داشتم

منم درد داشتم تا ٤روز بعدش خوب شدم ولي روز ٨-٩دوباره درد داشتم و بعدش يكم بهتر شدم.الانم كه روز ١٢منفي شد بي بي 🥺

شوهرم ميگه ول كن بچه نميخوايم.ولي من ميدونم چقدر ذوق ميكنه 🥺هر ماه اميدوار ميشه و نااميد ميشه

به روي خودش نمياره

البته خداروشكر كه به رو خودش نمياره☺️

من 16 شهریور انجام دادم 21 سالم بود به تاریخ پریودیم نکشیده پریود شدم

عزيزم طوري نيست.تو خيلي خيلي وقت داري الان.انشالا كه زود باردار ميشي.من ولي وقتي برام نمونده🥺

منم درد داشتم تا ٤روز بعدش خوب شدم ولي روز ٨-٩دوباره درد داشتم و بعدش يكم بهتر شدم.الانم كه روز ١٢من ...

صبر کن روز پانزدهم به بعد بی بی بزن بخودتم اینهمه استرس نده

پسر گلم  خوش اومدی به زندگیمون الهی خودم فدات بشم😍
صبر کن روز پانزدهم به بعد بی بی بزن بخودتم اینهمه استرس نده

اره مجبورم صبر كنم،من دو سال اقدام نكردم و نشد،بعدش خيلي عصبي و بد شده بودم،شوهرم از اول سال ٩٩تا همين ماه قبل پيشگيري ميكرد!ميگفت تو تحمل نداري ،راستم ميگفت.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

یادگارت

یادگارت | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز