sami1995b مدیر استارتر عضویت: 1398/09/22 تعداد پست: 1099 عنوان طلا 209 بازدید | 23 پست بجا شما طلاهاتونو تو کدوم سوراخی قایم میکنید .دیشب همسایمون دزد خونشو زده طلاهاشو بردن. 1399/11/19 | 19:18 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
پیتزامخلوط عضویت: 1396/04/13 تعداد پست: 39739 خونه نبودن؟ چرا امضات کم رنگه اینجانب از سال ۹۶ ب دلیل کاهش ناگهانی گربه ها ذائقم تغییر کرد و پیتزا رست بیف رو جایگزین کردم.نام کاربری قابل تغییر نیست دیگه
عروس_کوچولو78 عضویت: 1399/06/11 تعداد پست: 669 بزار بانکهرجام بزاری دزدا پیشرفته شدن دستگاه دارن برای خوشبختی و ارامش و دل خوش ادما دعا میکنم.امیدوارم گره ی مشکلاتتون از جایی باز شه که فکرشو نمیکنین.
میمونمت عضویت: 1396/07/13 تعداد پست: 60614 صندوق امانات بانک میذارم « فقد ملئت بطونکم من الحرام و طبع علی قلوبکم شکمهایتان از حرام پر شده و بر قلبهایتان مُهر خورده است.» امام حسین علیه السلام
پونه56 عضویت: 1394/03/17 تعداد پست: 8376 صندوق امانات بانک میذارم کدوم بانک؟هزینش چه جوریه؟ اللهم صَل علي محمد وآل محمد
آهوآرام عضویت: 1399/11/09 تعداد پست: 15961 تو خوک گلدون قایم کن یا کانال کولر یا زیر تشک چه مبل یا تو سطل اشغال حموم خدایا 😍 فقط خودمو، خودت خبر داریم چیکاراااا کردی برام😘پس شکرت .....واقعا شکرت !!😇
زیر_چتر_خدا عضویت: 1398/01/18 تعداد پست: 16773 بزار تو متکات 😅 کاش هیچ وقت آدمی که سهممون نیست،مِهرش به دلمون نیوفته .دلم واسه جوونیام تنگ شده همون روزایی ک دارن میرن و هیچ وقت نیومدن .... :)
همسرم۶۷ عضویت: 1399/10/19 تعداد پست: 6280 دوتا انگشتر دارم یه جفت گوشواره.موندن روی میز.نه قایم میکنم نه استفاده 😟 میدونم به روزی با جارو میرن سطل آشغال پسر گلم خوش اومدی به زندگیمون الهی خودم فدات بشم😍
خندهزیبا عضویت: 1399/08/23 تعداد پست: 2666 بزاری بانک از همه جا بهتره .پیش هر کی بزاری ممکنه دزد بزنه دلم دو قلو پسر میخواد🧒🧒
sami1995b مدیر استارتر عضویت: 1398/09/22 تعداد پست: 1099 صندوق امانات بانک میذارم همه بانکا دارن؟؟؟من شنیدم پول هم میدن بانکها بهمون رو طلا