2789
@دخمل_کورد_00     اسم کاربری ضایه س 😂😂

😂😂😂😂😂پریشقه محبت

به سلامتی اون رفیقـای که مجازیه اند اما یه جوری برات سنگ صبورن که هیچکدوم از رفیقای واقعیت به گرد پاشون هم نمی رسن 👭❤ @گیلاخه @هناسه۱۳۷۳  خدا جونم میشه یه کار خوب برا همسرم جور بشه الهی فدات بشم همیشه دستمو گرفتی اینبارم کمکمون کن 😢😢خدایا امیدم فقط خودتی ای کاش جور بشه برامون 🙏🙏

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

@دخترلاکچری20  

تهرانی؟

 تیکر رسیدن به هدفمه...چیزی که سختره دوس داشتن خودمه تا نسبت به دوست داشتن یه نفر دیگه صادقانه بیاین چیزی رو که باید بپذیریم رو قبول کنیم معیارهایی که داری برای خودتم سختن حلقه ی ضخیم زندگیت هم یه بخشی از خودته و تو همونی هستی که باید باشی بیا خودمونو ببخشیم زندگی طولانی تر از اونیه که بخوایم به خودمون شانسی ندیم من توی این هزارتو به خودم اعتماد دارم تو به من نشون دادی که دلیلی دارم باید خودمو دوست داشته باشم نفس کشیدنم... راهی که میریم... دلیلهای من هستند دیروز من... امروز من... فردای من...من یاد میگیرم چطور خودمو دوس داشته باشم بدون جا انداختن یه قسمت بدون جا انداختن یه نقطه ی همه چیز خودم من به تایید یکی نیاز داشتم حتی الان که دارم خودمو پیدا میکنم ولی دیگه نمیخوام بمیرم من کسیم که ناراحت بودم من کسی که آسیب میدیدم منم زیبا میشم زیبایی وجود داره قلبم میگه زیبایی اونجاست توی مسیر دوست داشتن خودم اونچه که بیشتر از همه بهش احتیاج دارم مهم ترین کار من الان مسیریه که برای خودم میرم کاریه که برای خودم انجام میدم نگرشیه که برای منه اون خوشحالی ایه که برای منه تو به من نشون دادی که دلیلی دارم من باید خودمو دوست داشته باشم من باید خودمو دوست داشته باشم نفس کشیدنم...راهی که میریم...دلیلهای من هستن♡

@khodaya_mer30  اصفهان؟🤔

مجرد و ناکام بمیر ولی نسل فقیر تحویل جامعه نده. بار کج به مقصد رسید... دل به دل راه نداشت... اتفاقا پول هم خوشبختی آورد.... این است دنیای ما:) w ww.goftino.com/c/BVamgS فاصله رو بردار پیام بده😐 تاپیک های سال 99 و 1400 رو گردن نمیگیرم :/

@زندگی64  


تهرانی؟

 تیکر رسیدن به هدفمه...چیزی که سختره دوس داشتن خودمه تا نسبت به دوست داشتن یه نفر دیگه صادقانه بیاین چیزی رو که باید بپذیریم رو قبول کنیم معیارهایی که داری برای خودتم سختن حلقه ی ضخیم زندگیت هم یه بخشی از خودته و تو همونی هستی که باید باشی بیا خودمونو ببخشیم زندگی طولانی تر از اونیه که بخوایم به خودمون شانسی ندیم من توی این هزارتو به خودم اعتماد دارم تو به من نشون دادی که دلیلی دارم باید خودمو دوست داشته باشم نفس کشیدنم... راهی که میریم... دلیلهای من هستند دیروز من... امروز من... فردای من...من یاد میگیرم چطور خودمو دوس داشته باشم بدون جا انداختن یه قسمت بدون جا انداختن یه نقطه ی همه چیز خودم من به تایید یکی نیاز داشتم حتی الان که دارم خودمو پیدا میکنم ولی دیگه نمیخوام بمیرم من کسیم که ناراحت بودم من کسی که آسیب میدیدم منم زیبا میشم زیبایی وجود داره قلبم میگه زیبایی اونجاست توی مسیر دوست داشتن خودم اونچه که بیشتر از همه بهش احتیاج دارم مهم ترین کار من الان مسیریه که برای خودم میرم کاریه که برای خودم انجام میدم نگرشیه که برای منه اون خوشحالی ایه که برای منه تو به من نشون دادی که دلیلی دارم من باید خودمو دوست داشته باشم من باید خودمو دوست داشته باشم نفس کشیدنم...راهی که میریم...دلیلهای من هستن♡

@آناتا تهران؟🤔

مجرد و ناکام بمیر ولی نسل فقیر تحویل جامعه نده. بار کج به مقصد رسید... دل به دل راه نداشت... اتفاقا پول هم خوشبختی آورد.... این است دنیای ما:) w ww.goftino.com/c/BVamgS فاصله رو بردار پیام بده😐 تاپیک های سال 99 و 1400 رو گردن نمیگیرم :/

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز