2777
2789

منم مثل تو بودم اونم با ۱۷ سال سن ولی بالاخره کار مورد علاقمو پیدا کردم

یه کار اینترنتی با درامد عالییی دارم.اگر کسی مایل به همکاری هست پیشنهاد دوستی بده تا براش توضیح بدم چون شرکت فعلا جذب داره و اینکه این کار به سرمایه اولیه هم نیاز نداره و تو شروع کار هیچ پولی ازتون گرفته نمیشه                           امضا موقت(به دلیل جذب موقت شرکت)

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چیکار ؟ الان چند سالته

۱۸ سالمه

کار در زمینه سلول های بنیادی و جوانسازی تو یه شرکت معتبر

یه کار اینترنتی با درامد عالییی دارم.اگر کسی مایل به همکاری هست پیشنهاد دوستی بده تا براش توضیح بدم چون شرکت فعلا جذب داره و اینکه این کار به سرمایه اولیه هم نیاز نداره و تو شروع کار هیچ پولی ازتون گرفته نمیشه                           امضا موقت(به دلیل جذب موقت شرکت)
تهران ؟ درآمدت چقدره ؟ رشته تحصیلیت چیه

نه کارم اینترنتیه

درامد ماه قبلم ۳میلیون بود ولی این ماه نزدیک ۴ میلیون میرسه به احتمال زیاد

۵ ماه هم هست که مشغولم

یه کار اینترنتی با درامد عالییی دارم.اگر کسی مایل به همکاری هست پیشنهاد دوستی بده تا براش توضیح بدم چون شرکت فعلا جذب داره و اینکه این کار به سرمایه اولیه هم نیاز نداره و تو شروع کار هیچ پولی ازتون گرفته نمیشه                           امضا موقت(به دلیل جذب موقت شرکت)
نه کارم اینترنتیه درامد ماه قبلم ۳میلیون بود ولی این ماه نزدیک ۴ میلیون میرسه به احتمال زیاد ۵ ماه ...

خوش بحالت من فک کنم تا ۳۰ سالگی نتونم کار کنم تو رشته خودم 😔

خوش بحالت من فک کنم تا ۳۰ سالگی نتونم کار کنم تو رشته خودم 😔

مگه رشتت چیه عزیزم؟

یه کار اینترنتی با درامد عالییی دارم.اگر کسی مایل به همکاری هست پیشنهاد دوستی بده تا براش توضیح بدم چون شرکت فعلا جذب داره و اینکه این کار به سرمایه اولیه هم نیاز نداره و تو شروع کار هیچ پولی ازتون گرفته نمیشه                           امضا موقت(به دلیل جذب موقت شرکت)
دام پزشکی

واقعا کار نداره؟؟

فکر میکردم پر درامده

یه کار اینترنتی با درامد عالییی دارم.اگر کسی مایل به همکاری هست پیشنهاد دوستی بده تا براش توضیح بدم چون شرکت فعلا جذب داره و اینکه این کار به سرمایه اولیه هم نیاز نداره و تو شروع کار هیچ پولی ازتون گرفته نمیشه                           امضا موقت(به دلیل جذب موقت شرکت)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز